Αποδέκτης συγχαρητηρίων από τους πολίτες γίνεται όλο και περισσότερο τον τελευταίο καιρό η Υπηρεσία της «Καθημερινότητας» που έχει δημιουργήσει εδώ και δύο χρόνια ο Υπουργός Επικρατείας κ. Αλέκος Φλαμπουράρης. Το βλέπει κανείς ακόμη και στα social media.
Τόσο το Facebook όσο και το Twitter της «Καθημερινότητας» έχουν γεμίσει με ευμενή σχόλια ανθρώπων που εξυπηρετήθηκαν από την ολιγομελή ομάδα που φροντίζει να λειτουργεί ως γέφυρα μεταξύ των πολιτών και των δημοσίων υπηρεσιών όποτε προκύπτουν δυσκολίες.
«Απευθύνθηκα κρατώντας μικρό καλάθι για ένα θέμα που είχα με το ΙΚΑ για το οποίο δεν απαντούσαν σε τηλέφωνα αλλά ούτε και σε mails. Υπέβαλλα στην Ομάδα της Καθημερινότητας το ερώτημα, το διερεύνησαν και μου απάντησαν άμεσα και ολοκληρωμένα. Ναι, το συστήνω και μπορώ να τους πω μπράβο και ευχαριστώ» αναφέρει η κα Νέλλη Π.
Από την πλευρά του ο κ. Τάσος Απ. Γράφει πως «μπορεί να ακούγεται απίστευτο αλλά… όχι απλώς σου απαντάνε, σου δίνουν και τις οδηγίες για το πώς θα λύσεις μια υπόθεση. Είναι δείγμα Δημοσίου, που λειτουργεί με στόχο την εξυπηρέτηση του πολίτη. Αν σας ακούγεται ουτοπικό, απλώς δοκιμάστε. Τα ερωτήματα υποβάλλονται στην ιστοσελίδα και όχι στο Facebook», ενώ η κ. Κατερίνα Κ. τονίζει πως «Θέλω να ευχαριστήσω δημόσια την ομάδα της Καθημερινότητας για την ταχύτατη ανταπόκρισή της στο αίτημά μου. Με τη βοήθεια της ομάδας σας, δόθηκε λύση στο θέμα μου, το οποίο με ταλαιπωρούσε εδώ και ένα χρόνο. Αιτία ήταν ο δικός μου λάθος χειρισμός. Γιατί υπάρχουν φορές που το μόνο που χρειάζεται είναι η σωστή καθοδήγηση. Αυτήν τελικά χρειαζόμουν κι αυτή βρήκα στη δική σας ομάδα. Ανάσανα, σας ευχαριστώ θερμά».
Σύμφωνα με πληροφορίες, ανάλογα σχόλια και πολύ περισσότερα μάλιστα, έχει λάβει από χιλιάδες πολίτες η «Καθημερινότητα» στην εσωτερική ηλεκτρονική της αλληλογραφία. Από τις 9 Φεβρουαρίου 2017 μέχρι και σήμερα, έχουν φθάσει στην υπηρεσία πάνω από 18.000 υποθέσεις, εκ των οποίων το 72,5% έχει περαιωθεί, το 17,3% έχει παραπεμφθεί προς επίλυση, το 3% βρίσκεται υπό επεξεργασία και το 7,1% έχει απορριφθεί.