Ο εκτροχιασμός της εμπορικής αμαξοστοιχίας στη Φθιώτιδα, στην περιοχή μεταξύ Αμφίκλειας και Τιθορέας, δημιούργησε προβλήματα στη μετακίνηση του επιβατικού κοινού. Αυτά με τη σειρά τους προκάλεσαν εκνευρισμό, καθώς κάποιοι από τους επιβάτες δε γνώριζαν τι είχε συμβεί, όταν προγραμμάτιζαν την μετακίνησή τους με βραδινή αμαξοστοιχία. Πολύς κόσμος, άλλωστε, επιλέγει τα βραδινά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Αθήνα (και αντιστρόφως) ακριβώς για να μην αντιμετωπίζει πρόβλημα κίνησης. Του ανταποκριτή μας από το lamiareport.gr στη Στερεά Ελλάδα Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που εκδόθηκε λίγο μετά τον εκτροχιασμό, το πρόβλημα χαρακτηριζόταν ως προσωρινό, αφήνοντας όμως να εννοηθεί ότι σύντομα θα είχε αποκατασταθεί. Αντίθετα, το ρεπορτάζ του LamiaReport έκανε λόγο από την πρώτη στιγμή ότι το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο και η βλάβη στη γραμμή σημαντική που θα ήταν αδύνατον να τακτοποιηθεί πριν το μεσημέρι σήμερα. Γεγονός είναι ότι όλα τα συνεργεία του ΟΣΕ, της ΕΕΣΣΤΥ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δουλεύουν όλο αυτό το διάστημα πάνω στη γραμμή και στην απομάκρυνση των εκτροχιασμένων βαγονιών, προκειμένου να δοθεί και πάλι σε κυκλοφορία. Καλώς εχόντων των πραγμάτων η απογευματινή αμαξοστοιχία IC 58 από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και η αντίστοιχη IC 59 από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα, θα ταξιδέψουν χωρίς λεωφορεία στο ενδιάμεσο Τιθορέας – Λιανοκλαδίου. Δείτε τις φωτογραφίες από το Λιανοκλάδι, σήμερα τα ξημερώματα: Περισσότερες ειδήσεις από τη Στερεά Ελλάδα στο lamiarport.gr