Παντού επιτυχίες εμφανίζει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στο πρώτο έτος δραστηριοποίησής της, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της νέας εταιρείας που δημιουργήθηκε μετά τη συγχώνευση των εταιρειών Μύθος Ζυθοποιία και Ολυμπιακή Ζυθοποιία.

Παρά το γεγονός ότι το 2015 ήταν μια κακή χρονιά για πολλές επιχειρήσεις, για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία ήταν ένα εξαιρετικά αποδοτικό έτος με την πορεία της επιχείρησης να είναι απόλυτα συνυφασμένη με τη διαδρομή της ελληνικής μπύρας.

Απόδειξη αποτελούν οι πρωτιές που καταγράφει η εταιρεία σε συγκεκριμένες υποκατηγορίες. Ειδικότερα, σύμφωνα με το Segmentation Study Brain Candy, Fix και Mythos βρίσκονται στην κορυφή στην κατηγορία ελληνικής μπύρας, σε μια περίοδο όπου η ελληνικότητα αποτελεί έναν από τους τρεις κορυφαίους οδηγούς αγοράς/κατανάλωσης στην αγορά μπύρας!

Οι επιτυχίες της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας όμως δεν σταματούν εδώ, αφού εδώ και δεκαετίες η Kaiser κυριαρχεί στην κατηγορία Pils, ενώ όσον αφορά τη μεξικάνικη μπύρα, η Corona αποτελεί την απόλυτη επιλογή! Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία είναι ηγέτης και στη super premium κατηγορία, κατέχοντας ισχυρό μερίδιο αγοράς άνω του 30%!

Τη συνταγή της επιτυχίας συμπληρώνει η κορυφαία Guinness που είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης της κατηγορίας των Stout. Το έργο του να μυήσει τους Έλληνες στην κατηγορία του Μηλίτη ανέλαβε και εκτέλεσε με απόλυτη επιτυχία το Somersby, ενώ η Tuborg Soda και το Tonic είναι η πρώτη και προτιμητέα επιλογή όχι μόνο των καταναλωτών αλλά και των επαγγελματιών.

Ακόμη, αξίζει να σημειωθεί η πρωτιά της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στην τεχνολογία βαρελίσιας μπύρας, με την τεχνολογία Draught Master να οδηγεί τις εξελίξεις στην αγορά αναφορικά με την ποιότητα και την ευκολία, δημιουργώντας νέα δεδομένα.

OZ BEERS LINE UP final 2016(1)

Φωτεινό παράδειγμα επιχείρησης που αναπτύσσεται σε δύσκολους καιρούς – Αύξηση κερδοφορίας κατά 50%

Από το πρώτο έτος της δραστηριοποίησης της, η νέα Ολυμπιακή Ζυθοποιία καταγράφει θετικά πρόσημα σε όλους τους τομείς δραστηριότητάς της με σημαντική αύξηση της κερδοφορίας, διεύρυνση του κύκλου εργασιών και ενίσχυση του μεριδίου αγοράς κατά 0,5%.

Συγκεκριμένα, το 2015 και παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία κατέγραψε υψηλή αύξηση κερδοφορίας κατά 50%. Η εντυπωσιακή άνοδος αποδίδεται στη δημιουργία οικονομιών κλίμακας που επιτεύχθηκαν με την συγχώνευση των δύο εταιριών, καθώς και στη βελτίωση του κόστους παραγωγής, του κόστους διακίνησης και του καθαρού τζίρου ανά εκατόλιτρο.

Θετικό πρόσημο κατέγραψε και ο κύκλος εργασιών της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, ο οποίος ανήλθε σε 142 εκατ. ευρώ αυξημένος κατά 4% και μάλιστα σε μια συνολικά φθίνουσα αγορά η οποία σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρίας παρουσία σε πτώση της τάξης του 6%.

Ομαλά επίσης και χωρίς καμία παρέκκλιση συνεχίστηκε εντός του 2015 η υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας που για την πενταετία 2015 -2019 ανέρχεται συνολικά σε 50 εκατ. ευρώ. Ειδικότερα στη διάρκεια του έτους υλοποιήθηκαν επενδύσεις ύψους 7 εκατ. ευρώ που είχαν ως κεντρικό άξονα τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών και του πάγιου εξοπλισμού, την ανάπτυξη εργαλείων marketing και πωλήσεων και τη δημιουργία νέων προϊόντων. Οι επενδύσεις αυτές, καταδεικνύουν την ανοδική πορεία της εταιρίας και τη συνεπή εκτέλεση του σχεδιασμού της για περαιτέρω ανάπτυξη στην ελληνική αγορά.

Το 2016 η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην εκτέλεση του επενδυτικού της πλάνου, όπως επίσης και στην ανάπτυξη καινοτομίας και ενδυνάμωσης του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου.

Στη στρατηγική της εταιρίας για το 2016 περιλαμβάνονται επίσης ο εμπλουτισμός και η διεύρυνση των εργαλείων πωλήσεων, αλλά και η ενίσχυση της εξωστρέφειας και του εξαγωγικού προσανατολισμού της και η επέκταση σε νέες αγορές. Ειδικότερα η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει ήδη ολοκληρώσει δύο νέες συνεργασίες στις αγορές της Αυστραλίας και της Αμερικής με την τελευταία να επιτρέπει την περαιτέρω διείσδυση της μπύρας FIX στην συγκεκριμένη αγορά.

karif

Με αφορμή την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της εταιρίας για το 2015 και της επιχειρηματικής στρατηγικής για το τρέχον έτος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας κ. Αλέξανδρος Καραφυλλίδης δήλωσε σχετικά: «Το πάθος και η δέσμευση των ανθρώπων  μας την προηγούμενη χρονιά, οι οποίοι ξεπέρασαν τον εαυτό τους, συνέβαλλαν καθοριστικά στους θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης που ανακοινώνουμε σήμερα -παρά το γεγονός ότι το επιχειρείν στη χώρα μας,το 2015, δοκίμασε τις αντοχές πολλών κλάδων. Τα θετικά αποτελέσματα και οι εξελίξεις όχι μόνο επιβεβαιώνουντη στρατηγική μας αλλά δικαιώνουν ταυτόχρονα το μέχρι σήμερα σχεδιασμό μας. Με πλήρη δέσμευση στο επενδυτικό μας πλάνο, το 2016, συνεχίζουμε δυναμικά στηρίζοντας την ελληνική οικονομία, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, διερευνώντας τις επιλογές των καταναλωτών και προσθέτοντας αξία όχι μόνο στην αγορά μπύρας,αλλά ευρύτερα στην οικονομία».

infographic

Το προφίλ μιας επιτυχημένης επιχείρησης

Συνδυάζοντας  το ελληνικό DNA και το διεθνές αποτύπωμα  της δυναμικής του Ομίλου Carlsberg, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνιστά  τον παίκτη που όχι μόνο οραματίζεται αλλά και μπορεί να αλλάξει το χάρτη της μπύρας στην Ελλάδα.

Η εταιρεία διαθέτει 2 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο, Θεσσαλονίκης και τη Ριτσώνα, Ευβοίας, δυναμικότητας 2,2 εκατ εκατόλιτρων ετησίως, στις οποίες παράγονται τα προϊόντα Μythos, Mythos Radler, FIX Hellas, FIX Dark, FIX Royale, Kaiser και Henninger.

Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τη δανέζικη Carlsberg, τη μεξικάνικη Corona Extra, τις ιρλανδικές μπύρες  Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse, τον ιρλανδικό μηλίτη Magners και τον ανθρακούχο μηλίτη Somersby. Ταυτόχρονα, η εταιρεία παράγει, διαθέτει και διανέμει στην ελληνική αγορά τα κορυφαία σήματα Tuborg Club Soda και Tuborg Tonic Water.

Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, με παρουσία σε 40 χώρες και στις 5 ηπείρους, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές με τα εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα της.

Στο πλαίσιο ενός στοχευμένου επιχειρηματικού σχεδιασμού, που θέτει στο επίκεντρο τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών, τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων που ανταποκρίνονται πλήρως στις καταναλωτικές απαιτήσεις και την παράλληλη και διαρκή εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εστιάζει στην υλοποίηση του αναπτυξιακού επενδυτικού της πλάνου. Με πίστη στις προοπτικές και ευκαιρίες του ελληνικού επιχειρείν, η εταιρεία επιδιώκει την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της τόσο στην ελληνική αγορά όσο και σε αγορές του εξωτερικού, ενώ την ίδια στιγμή εστιάζει στην υλοποίηση πρωτοβουλιών ουσιαστικής προσφοράς που δημιουργούν προστιθέμενη αξία στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, με σταθερό βηματισμό και έντονη  εξωστρέφεια, αναπτύσσεται δυναμικά, δημιουργώντας τις απαραίτητες συνθήκες για  περαιτέρω εξέλιξη και ανάπτυξη του κλάδου της ζυθοποιίας στην Ελλάδα.

Μονάδα παραγωγής στη Ριτσώνα Ευβοίας
Μονάδα παραγωγής στη Ριτσώνα Ευβοίας