Στο νέο infographic, το Supply.gr μέσα από παράθεση βασικών στατιστικών καταδεικνύει τα βασικά στοιχεία που όλοι οι επιχειρηματίες από το χώρο της εστίασης οφείλουν να γνωρίζουν. Στο 1ο μέρος, γίνεται αναφορά σε ιστορικά στοιχεία καθώς και στη διαφημιστική δαπάνη στην οποία προχωρούν οι εταιρίες διεθνώς, προκειμένου να επηρεάσουν την αγοραστική απόφαση των νέων -κυρίως- καταναλωτών. Ωστόσο, οι νέοι λαμβάνουν υπόψιν κυρίως την άποψη φίλων, μπάρμεν, σερβιτόρων παρά το 1 δισ. δολάρια που δαπανώνται ετησίως για διαφήμιση. Στο 2ο μέρος του infographic, παρατίθενται βασικοί δείκτες κατανάλωσης και τα στοιχεία είναι πράγματι εντυπωσιακά καθώς 87% των νέων ήπιαν μια μπύρα την προηγούμενη εβδομάδα ενώ σχεδόν 1 στους 2 δοκιμάζουν μια καινούργια μάρκα ανά εβδομάδα. Δείτε το infographic στο supply.gr