Ο πιο κατάλληλος χρόνος για να σκεφθεί κανείς να επενδύσει σε μια χώρα είναι όταν αυτή έχει βρει τον δρόμο προς την ανάκαμψη, δήλωσε η Κάρλα Χάρις, αντιπρόεδρος στο τμήμα Διαχείρισης Πλούτου (Wealth Management) της Morgan Stanley στη διάρκεια επίσκεψής της στην Αθήνα με την ευκαιρία της ομιλίας της στο Μέγαρο Μουσικής, έπειτα από πρόσκληση της Linkage Greece.
Η κα Χάρις, την οποία ο πρώην πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα είχε διορίσει επικεφαλής του Εθνικού Συμβουλίου Γυναικών Επιχειρηματιών και είναι υψηλόβαθμο στέλεχος στη Morgan Stanley στην οποία εργάζεται από το 1987, επεσήμανε επίσης ότι οι επενδυτές κυρίως στις ΗΠΑ είναι συγκρατημένα αισιόδοξοι για την επιστροφή της Ελλάδας στις αγορές.
«Νομίζω ότι είναι εξαιρετική ευκαιρία, κάθε φορά που μια χώρα βιώνει κάποιου είδους ύφεση και έχει, κατά κάποιο τρόπο, βρει τον δρόμο της προς την ανάκαμψη, αυτός είναι ο κατάλληλος χρόνος να σκεφθεί κανείς την πιθανότητα να επενδύσει στη χώρα», σημείωσε η κα Χάρις σε δηλώσεις της στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Όταν ρωτήθηκε σχετικά με την άποψη που έχουν οι επενδυτές για την σχεδιαζόμενη επιστροφή της Ελλάδας στις αγορές, η κα Χάρις τόνισε: «Οι περισσότεροι επενδυτές, κυρίως στις ΗΠΑ, είναι τώρα συγκρατημένα αισιόδοξοι. Και αυτό είναι μια γενικότερη τάση, που δεν αφορά μόνο την ελληνική αγορά, αλλά όλες τις αγορές».
Σχολιάζοντάς την επίσκεψή της στην Ελλάδα, το υψηλόβαθμο στέλεχος της Morgan Stanley δήλωσε: «Ήταν πολύ ενθαρρυντικό και εμπνευσμένο. Είχα την ευκαιρία να συναντηθώ με τον (Αμερικανό) πρέσβη (Τζέφρι Πάιατ) χθες και ήταν πολύ αισιόδοξος για την ανάκαμψη και είχε πολλά επιχειρήματα για αυτό. Χάρηκα που μίλησα με όλους αυτούς τους ανθρώπους, οι οποίοι, μάλιστα, ήταν αρκετά αισιόδοξοι».
Σε ό,τι αφορά τη στρατηγική που θα συνιστούσε στους Έλληνες επιχειρηματίες να ακολουθήσουν, η κα Χάρις εκτίμησε ότι «η καινοτομία είναι η κυρίαρχη παράμετρος της ανταγωνιστικότητας για όλες τις εταιρείες παγκοσμίως, οπότε πιστεύω ότι όλες οι εταιρείες θα πρέπει να σκέφτονται την καινοτομία όχι μόνο σήμερα, αλλά και για το μέλλον (…) πώς θα είναι η εταιρεία τους σε πέντε με δέκα χρόνια».
«Πώς βλέπουν την εταιρεία οι millennials και πώς θα την αντιμετωπίζουν καθώς αυτοί θα συνεχίσουν να εξελίσσονται και να μεγαλώνουν. Ανεξαρτήτως σε ποια βιομηχανία εργάζεται κανείς, αυτό είναι που θα πρέπει σκέφτεται», εξήγησε η Χάρις.