Μπορεί να έληξε στις 15 Απριλίου η προθεσμία ασφάλισης όλων των οχημάτων, όμως μόλις το 10% των κατόχων των ανασφάλιστων αυτοκινήτων έσπευσε να συμμορφωθεί με την ανακοίνωση της κυβέρνησης.
Έτσι υπολογίζεται ότι αυτή τη στιγμή εξακολουθούν να παραμένουν ανασφάλιστα γύρω στις 900.000 οχήματα, οι κάτοχοι των οποίων κινδυνεύουν με βαριά πρόστιμα.
Στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς αναφέρουν σύμφωνα με την εφημερίδα Ημερησία, ότι το τριήμερο που βρισκόταν το θέμα σε επικαιρότητα, υπογράφηκαν πολλά ασφαλιστικά συμβόλαια.
Σήμερα όμως, μία εβδομάδα μετά την εφαρμογή της νομοθετικής τροπολογίας για τα ανασφάλιστα οχήματα και των καθυστερήσεων αποστολής των ειδοποιητηρίων, ουδείς ασχολείται πλέον με το θέμα.
Πολλοί είναι εκείνοι που θα αγνοήσουν παντελώς το ειδοποιητήριο και επειδή έχουν και άλλη χρέη στις εφορίες περιμένουν την συνολική ρύθμιση των υποχρεώσεών τους με τη νέα νομοθεσία που θα κατατεθεί και θα ψηφιστεί πριν το Πάσχα.
Ο νόμος πάντως δεν εξαιρεί κανέναν από την υποχρέωση ασφάλισης των οχημάτων.
Να σημειώσουμε ωστόσο, ότι το κυνήγι των ανασφάλιστων οχημάτων, θα οδηγήσει ακόμη περισσότερους πολίτες στην απόφαση να καταθέσουν τις πινακίδες των αυτοκινήτων τους.
Αυτό το έχουν κάνει ήδη πολλοί έμποροι αυτοκινήτων και εκτιμάται, ότι περί τα τέλη Οκτωβρίου θα τους μιμηθούν και οι εταιρείες ενοικίασης οχημάτων. Σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων ο στόλος των δύο κλάδων υπερβαίνει τις 750.000 αυτοκίνητα!
Με βάση αυτά τα δεδομένα προμηνύεται νέο έλλειμμα στον κρατικό προϋπολογισμό του 2013 από την προείσπραξη των Τελών Κυκλοφορίας, το οποίο υπολογίζεται ότι θα υπερβαίνει τα 300 εκατ. ευρώ…