Το πρώτο εξάμηνο του 2011 οι πωλήσεις της Αegean ανήλθαν σε 295,2 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 10%, λόγω της αύξησης κατά 24% που επετεύχθη το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε ζημιές ύψους 19,8 εκατ. ευρώ έναντι καθαρών ζημιών ύψους 32,6 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2010. Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του 2010 είχαν επιβαρυνθεί από έκτακτη εισφορά κοινωνικής ευθύνης ύψους 6,7 εκατ. ευρώ.
Παρά την κρίση στην Ελληνική οικονομία η οποία έχει υποχρεώσει τον περιορισμό των συχνοτήτων στο εσωτερικό δίκτυο , η Εταιρεία ακολουθεί στρατηγική επέκτασης του δικτύου της στο εξωτερικό, ενισχύοντας την παρουσία της με προορισμούς και συχνότητες σε σημαντικές αγορές, όπως η Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Ρωσία και Ισραήλ, με στόχο να στηρίξει αλλά και μεσοπρόθεσμα να εκμεταλλευτεί την ανάπτυξη του τουρισμού της Ελλάδας.
Οι εξοικονομήσεις στο κόστος λόγω της ομοιογένειας του στόλου που αποτελείται πλέον αποκλειστικά από αεροσκάφη της οικογένειας Airbus A320 καθώς και η βελτίωση της παραγωγικότητας δεν ήταν δυνατόν να καλύψουν πλήρως τις επιπτώσεις από την πτώση της αγοραστικής δύναμης των ελλήνων καταναλωτών, αλλά και την σημαντική αύξηση του κόστους καυσίμου. Συγκεκριμένα, το κόστος καυσίμων ανήλθε σε 81,8 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 24,4 εκατ. εκατ. ευρώ ή 43% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Το πρώτο εξάμηνο του 2011 οι λειτουργικές ταμειακές ροές της Εταιρείας βελτιώθηκαν σημαντικά σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2010. Έτσι παρά την σημαντική επένδυση που πραγματοποιήθηκε σε αγορά χρονοθυρίδων (slots) στα αεροδρόμια του Λονδίνου (Heathrow) και του Παρισιού (Charles de Gaulle), τα ταμειακά διαθέσιμα αυξήθηκαν και διαμορφώθηκαν στα 205 εκατ. ευρώ την 30.06.2011, διασφαλίζοντας τη δυνατότητα της εταιρείας να ολοκληρώσει τον στρατηγικό της σχεδιασμό.
Συνολικά κατά το πρώτο εξάμηνο, η επιβατική κίνηση της Εταιρείας αυξήθηκε οριακά κατά 1%, με την Εταιρεία να μεταφέρει 2,9 εκατομμύρια επιβάτες. Η εικόνα όμως είναι εντελώς διαφορετική στο δεύτερο τρίμηνο όπου η συνολική κίνηση αυξήθηκε κατά 15% ενώ η κίνηση εξωτερικού κατά 29%.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά:
« Αναλάβαμε το ρίσκο της επένδυσης σε νέες αγορές εξωτερικού, εν μέσω ενός εξαιρετικά δύσκολου οικονομικού περιβάλλοντος, προσβλέποντας στις μεσοπρόθεσμες προοπτικές της εταιρεία μας και στηρίζοντας ποσοτικά αλλά και ποιοτικά τον ελληνικό τουρισμό.
Τα εμπορικά αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα θετικά. Οφείλουμε όμως να τα μεταφράσουμε και σε οικονομικά στα επόμενα έτη. Το περιβάλλον εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά ρευστό, με την ύφεση της οικονομίας και το κόστος καυσίμου να οδηγούν στην διαμόρφωση αρνητικού αποτελέσματος για το 2011, παρά την σημαντική βελτίωση στους δείκτες παραγωγικότητας της εταιρείας.
Στόχος μας εξακολουθεί να είναι η ποιότητα και η καινοτομία για τους επιβάτες μας, η αποτελεσματική διαχείριση του κόστους, αλλά και η διατήρηση της ευελιξίας μας απέναντι στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες.»