1/1000ο του δευτερολέπτου. Είναι ο χρόνος που χρειάζεται ένα όχημα δοκιμής πρόσκρουσης για να εκπληρώσει τον ρόλο του. Στο Τεχνικό Κέντρο της Nissan στο Atsugi της Ιαπωνίας, μια ομάδα μηχανικών εργάζεται ακούραστα για να διασφαλίσει ότι τα οχήματα της μάρκας, συμπεριλαμβανομένου του νέου ηλεκτρικού crossover SUV Ariya, διαθέτουν υψηλό επίπεδο ασφάλειας σε περίπτωση σύγκρουσης.
Η Ιαπωνική μάρκα υποβάλλει κάθε όχημά της σε αυστηρές δοκιμές πρόσκρουσης που περιλαμβάνουν μετωπικές, πλευρικές και οπίσθιες συγκρούσεις, καθώς και εκείνες που προσομοιώνουν ατυχήματα όταν οι πεζοί βρίσκονται στο δρόμο. Κατά τη διάρκεια των διαδικασιών δοκιμών, μηχανικοί από την Ομάδα Αξιολόγησης Παθητικής Ασφάλειας μετρούν τη δύναμη της πρόσκρουσης στο αμάξωμα και στα δομικά στοιχεία του οχήματος, καθώς και τις επιπτώσεις της στον οδηγό και τους επιβάτες, μέσω δοκιμαστικών ανδρεικέλων διαφόρων μεγεθών και τύπων, εξοπλισμένα με πολλαπλούς αισθητήρες.
Επειδή το Ariya είναι ηλεκτρικό, πολλές από τις διαδικασίες που χρησιμοποιήθηκαν για το Leaf υιοθετήθηκαν και για αυτό, με αποτέλεσμα αυστηρότερα μέτρα ασφαλείας από αυτά που απαιτούνται από τους κανονισμούς.
Για παράδειγμα, επειδή η μπαταρία του Ariya είναι υψηλής τάσης, οι μηχανικοί ασφαλείας χρειάστηκε να διασφαλίσουν ότι θα διατηρήσει τη δομική της ακεραιότητα μετά από μια σύγκρουση χωρίς διαρροή των ηλεκτροδίων.