Η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε για την 3η γενιά της BMW X1 και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό, πολυτελές compact Sports Activity Vehicle (SAV). Η νέα iX1 (κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 18,4 – 17,3 kWh/100 χλμ, ηλεκτρική αυτονομία: 413 – 438 χλμ) έχει τώρα ολοκληρώσει με επιτυχία τις δοκιμές δυναμικής οδήγησης στο κέντρο χειμερινών δοκιμών του BMW Group στο Arjeplog, στη βόρεια Σουηδία.
Σε χιονισμένους δρόμους και ειδικά προετοιμασμένες πίστες πάγου γύρω από την πόλη Arjeplog κοντά στον Αρκτικό Κύκλο, μαζί με τις εκδόσεις με συμβατικό και plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης της νέας X1, η νέα iX1 πέρασε με επιτυχία τις προβλεπόμενες δοκιμές για τα συστήματα μετάδοσης κίνησης και πλαισίου. Ως εκ τούτου, το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο έφτασε στην τελική φάση της διαδικασίας εξέλιξης.
Αυτό το τεστ δύναμης και αντοχής σε παγωμένες θερμοκρασίες και χειμερινές οδικές συνθήκες υπέβαλλε τους ηλεκτροκινητήρες, την τεχνολογία ηλεκτρικής τετρακίνησης, την μπαταρία υψηλής τάσης, τα ηλεκτρονικά ισχύος και την τεχνολογία φόρτισης, σε μία πολύ απαιτητική δοκιμασία. Η 5η γενιά του eDrive χρησιμοποιεί την τελευταία τεχνολογία κυψελών μπαταριών και την έξυπνη τεχνολογία διαχείρισης της θερμότητας, ώστε να επιτυγχάνονται σύντομοι χρόνοι φόρτισης και μεγάλη αυτονομία ακόμα και σε ακραίες θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν.
Με δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν στον εμπρός άξονα και έναν στον πίσω), των οποίων η ισχύς κατανέμεται με ακρίβεια για τη βελτιστοποίηση της πρόσφυσης και της δυναμικής απόδοσης, σε συνδυασμό με την εξαιρετικά άμεση αντίδραση της τεχνολογίας περιορισμού της ολίσθησης των τροχών, που είναι εγκατεστημένο στη μονάδα ελέγχου των κινητήρων, η iX1 είναι επαρκώς εξοπλισμένη για να προσφέρει οδήγηση με αυτοπεποίθηση σε όλα τα εδάφη.
Στο κέντρο χειμερινών δοκιμών στο Arjeplog, τα συστήματα μετάδοσης κίνησης και πλαισίου των νέων μοντέλων υπόκεινται σε μία διαδικασία εξαιρετικά λεπτομερών ρυθμίσεων. Χιονισμένοι δρόμοι και επιφάνειες πάνω σε παγωμένες λίμνες, ειδικά προετοιμασμένες για αυτά τα προγράμματα δοκιμών, δημιουργούν τις ιδανικές συνθήκες για τους μηχανικούς εξέλιξης και δοκιμών, προκειμένου να τελειοποιήσουν την αλληλεπίδραση των ηλεκτροκινητήρων, την τεχνολογία ηλεκτρικής τετρακίνησης και τα συστήματα ελέγχου της ανάρτησης στα δυναμικά τους όρια ως προς τον διαμήκη και εγκάρσιο άξονα. Οι παγωμένες επιφάνειες ειδικότερα, αποτελούν τις τέλειες αναπαραγώγιμες συνθήκες για να μπορούν οι μηχανικοί να διερευνούν λεπτομερώς και να βελτιστοποιούν τον τρόπο με τον οποίο το σύστημα μετάδοσης κίνησης και το πλαίσιο συνεργάζονται. Αυτό το εντατικό πρόγραμμα δοκιμών θέτει τα θεμέλια για αξιόπιστα και ασφαλή χαρακτηριστικά οδήγησης και μία δυναμική συνολική οδηγική εμπειρία.
Η iX1 είναι το τρίτο SAV της μάρκας που διαθέτει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και θα προστεθεί στην γκάμα μοντέλων αμέσως μετά το λανσάρισμα της νέας BMW X1, που προγραμματίζεται για το φθινόπωρο του 2022. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο βασίζεται σε μία ευέλικτη αρχιτεκτονική και θα παράγεται στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης με τις εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες και plug-in υβριδικά σύνολα του compact SAV.