Με έμφαση στην άνεση και το στυλ το νέο Citroen C5 Aircross έχει πλέον επανασχεδιαστεί. Στόχος, το να αποτελέσει σημείο αναφοράς στην άνεση και στην ευελιξία, ειδικά στην plug-in υβριδική του έκδοση.
Με περισσότερες από 260.000 πωλήσεις από το λανσάρισμά του στα τέλη του 2018, το C5 Aircross έχει αφήσει το στίγμα του στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των μικρομεσαίων SUV με την ευρυχωρία, την πρακτικότητά του και, πάνω απ’ όλα, την άνεσή του χάρη στο ολοκληρωμένο πρόγραμμα Citroën Advanced Comfort, που είναι σημείο αναφοράς στην κατηγορία. Βασισμένο στην εμπειρία της μάρκας, το πολυτελές εσωτερικό είναι μια πραγματική «υπογραφή» για τη Citroën, χάρη στην οποία ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.
Εμφάνιση
Το Νέο C5 Aircross εισάγει μια νέα σχεδιαστική ταυτότητα στο εμπρός μέρος, με τις καμπύλες να δίνουν τη θέση τους σε πιο «αιχμηρές» και «καθαρές» γραμμές που αποπνέουν περισσότερο δυναμισμό. Το μοντέλο φέρει την νέα εκδοχή του λογότυπου της μάρκας, το οποίο σταδιακά αποκτά την «ανεξαρτησία του» και αποσπάται από τα φώτα ημέρας. Το έμβλημα της εταιρείας, εμφανίζεται τώρα σε μαύρη λάκα σε χρώμιο. Χαρακτηριστικό της νέας ταυτότητας της Citroën, η υπογραφή LED των φώτων ημέρας σε σχήμα V που είναι κατασκευασμένη να δίνει ένα «hitech» και πιο «ισχυρό» 3D εφέ στα εμπρός φώτα.
Κάτω από τη μάσκα, η νέα σχεδίαση του αεραγωγού στον προφυλακτήρα, κάνει το πλάτος του μπροστινού μέρους να φαίνεται συνολικά μεγαλύτερο, τονίζοντας την επιβλητικότητα του συνόλου. Η προστατευτική ποδιά στο κάτω μέρος, κάνει το μπροστινό μέρος πολύ πιο δυναμικό και τονίζει το συνολικό ύφος της ανώτερης ποιότητας. Κοιτώντας το αυτοκίνητο από το πλάι, η κομψότητα υπογραμμίζεται από τις νέες ζάντες αλουμινίου Pulsar 18”, με τη διχρωμία και το διαμαντέ φινίρισμα. Το νέο Glossy Black χρώμα στα καλύμματα των καθρεπτών, είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού όλης της γκάμας και ενισχύει την κομψότητα και την απτή ποιότητα. Απόλυτα συμβατό με το μπροστινό μέρος του οχήματος, το νέο C5 Aircross έχει μια νέα τρισδιάστατη φωτεινή υπογραφή LED και στο πίσω μέρος. Χωρίς αλλαγή μεγέθους, η μονάδα λάμπας είναι πλέον εξοπλισμένη με σκούρο κρύσταλλο, τονίζοντας τις τρεις μονάδες φωτισμού LED που αποτελούν τη φωτεινή υπογραφή. Όπως και στο εμπρός μέρος, η λεπτομέρεια στη σχεδίαση ενισχύει το βάθος στο 3D εφέ της φωτεινής υπογραφής.
Εσωτερικό
Το C5 Aircross εξακολουθεί να αποτελεί σημείο αναφοράς για την άνεση που προσφέρει στους επιβάτες του, καθώς προσφέρει ανάρτηση και καθίσματα, αμφότερα εναρμονισμένα στις αρχές του προγράμματος Advanced Comfort, ευρυχωρία και ευελιξία, καθώς και τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού, όπως το Highway Driver Assist, που διασφαλίζουν ότι, κάθε διαδρομή από την καθημερινή μετακίνηση έως και τα μεγάλα ταξίδια, γίνεται μια ήρεμη και ξεκούραστη εμπειρία. Επιπλέον, ο πλήρως προσαρμόσιμος ψηφιακός πίνακας οργάνων σε οθόνη 12,3 ιντσών, παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό. Τα χρώματα και τα υλικά της καμπίνας, έχουν εκλεπτυνθεί με επιλογή υλικών υψηλής ποιότητας για να τονίσουν την άνεση και την ακόμα υψηλότερη ποιότητα. Η κεντρική κονσόλα, υπερυψωμένη και με αυξημένες διαστάσεις, έχει εκσυγχρονιστεί με ένα μαύρο ύφασμα που κάνει εφέ δέρματος. Πιο εργονομική είναι πλέον η διάταξη των χειριστηρίων, με το νέο, κομψό και υψηλής τεχνολογίας e-Toggle επιλογέα, ένα νέο κουμπί επιλογής προγράμματος οδήγησης που ενσωματώνει τη λειτουργία Grip Control και, στις plug-in-υβριδικές εκδόσεις, τις τρεις επιπλέον επιλογές (Electric, Hybrid ή Sport).
Plug-in Hybrid
Για καθημερινές διαδρομές έως 55 χλμ μόνο με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα και της απεριόριστης αυτονομίας για μεγάλες διαδρομές με τον βενζινοκινητήρα, οι Plug-in Hybrid εκδόσεις του Νέου C5 Aircross υπόσχονται οικονομία, άνεση και σεβασμό στο περιβάλλον. Ο plug-in-υβριδικός κινητήρας επιτρέπει την αθόρυβη οδήγηση με πλήρη απουσία κραδασμών στην ηλεκτρική λειτουργία έως και τα 135 χλμ/ώρα και προσφέρει άμεσα διαθέσιμη ροπή, της τάξης των 320 Nm. Όλα αυτά με μηδενικές εκπομπές CO2, γεγονός που δίνει την ελευθερία πρόσβασης σε αστικές περιοχές όπου απαγορεύονται τα οχήματα με κινητήρα βενζίνης και πετρελαίου.
Νίκος Τσάδαρης