Η ανθρωποκεντρική Renault εισέρχεται σε μία νέα εποχή, φέρνοντας ένα αέρα εκμοντερνισμού στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Η “Nouvelle Vague” θα μετατρέψει την Renault σε μία μάρκα με επίκεντρο την τεχνολογία, τις υπηρεσίες και τις καθαρές πηγές ενεργείας, που εξελίσσει ευφυέστερα αυτοκίνητα και πιο βιώσιμες λύσεις μετακίνησης.
Αυτό συμβαδίζει με το DNA της μάρκας, ως μία εταιρεία που άλλαξε με την πάροδο των χρόνων κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα, επινοώντας, σε κάθε βήμα της εξέλιξής της, καινοτόμα και σύγχρονα αυτοκίνητα. Το 2021, περισσότερο από ποτέ, η Γαλλική εταιρία προσπαθεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες της αγοράς για υπεύθυνες, χωρίς εκπομπές καυσαερίων, ασφαλείς και αναβαθμισμένες λύσεις μετακίνησης, οι οποίες ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καιρών.
Κατά τη διάρκεια μιας διαδικτυακής παρουσίασης (Renault Talk), ο Luca de Meo επαναπροσδιόρισε την κατεύθυνση στην οποία έχει στόχο να κινηθεί η μάρκα, με επίκεντρο το στρατηγικό πλάνο ‘Renaulution’ :
- Η Renault θα γίνει η πιο «πράσινη» μάρκα της Ευρώπης έως το 2030, με τα 9 στα 10 αυτοκίνητα που πουλάει να είναι εξηλεκτρισμένα.
- Η μάρκα συμβάλλει στη διαμόρφωση του μέλλοντος των αστικών μετακινήσεων, κυρίως μέσω του προγράμματος “Software République”. Περισσότεροι από 2.000 μηχανικοί, από 5 κορυφαίες εταιρείες του χώρου της αυτοκινητοβιομηχανίας, θα μοιραστούν τις εμπειρίες & την τεχνογνωσία τους σε τομείς όπως είναι η κυβερνοασφάλεια, η τεχνητή νοημοσύνη, η επεξεργασία των δεδομένων, το λογισμικό και η μικρο-ηλεκτρονική, με στόχο να προσφέρουν χρηστικές λύσεις μετακίνησης για πόλεις και οργανισμούς.
- Renault Re-Factory: Το πρώτο εργοστάσιο κυκλικής οικονομίας στην Ευρώπη – σηματοδοτεί τη στροφή προς ένα πιο βιώσιμο και υπεύθυνο μοντέλο ανάπτυξης, με πάνω από 120.000 οχήματα (συμπεριλαμβανομένων και των ηλεκτρικών – EV) να ανακυκλώνονται κάθε χρόνο. Σχεδόν ένα 80% των στρατηγικά ανακυκλώσιμων υλικών θα ξαναχρησιμοποιείται στις νέες μπαταρίες. Έως το 2030, η Renault στόχο έχει να γίνει ο κορυφαίος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο, σε ότι αφορά το ποσοστό των ανακυκλωμένων υλικών που χρησιμοποιεί στην κατασκευή των καινούργιων της αυτοκινήτων.
- Η Renault αναβαθμίζει τα “αυτοκίνητα για να ζεις” (voitures à vivre) σε ανώτερες κατηγορίες: Μέχρι το 2025, στόχο έχει να παρουσιάσει 7 μοντέλα στα segment C και D, ενώ όλα τους θα είναι ηλεκτρικά. Το Arkana σηματοδοτεί την έναρξη της επιθετικής εμπορικής πολιτικής, ενώ σύντομα πρόκειται να παρουσιαστεί η επόμενη γενιά του Megane E-TECH Electric, ενός αυτοκινήτου που αντανακλά το μέλλον των δικτυωμένων και αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Τέλος, η διαρκής εξέλιξη της τεχνολογίας E-TECH Hybrid θα εξακολουθήσει να εξασφαλίζει, στα επερχόμενα μοντέλα του segment C και D, οικονομία αλλά και δυνατές εμπειρίες οδηγικής απόλαυσης.
Νέο λογότυπο
Η Γαλλική μάρκα βίωσε διαδοχικές αλλαγές στην ταυτότητά της, αλλά το logo της (το «διαμάντι»)παρέμεινε αναλλοίωτο από το 1925 αποτελώντας το διαχρονικό έμβλημα της μάρκας. Η τελευταία εκδοχή του δημιουργήθηκε το 1992 και, παρόλο που αναβαθμίστηκε το 2015, σταδιακά άρχισε να δείχνει λίγο παρωχημένο. Έτσι, το νέο λογότυπό είναι πιο μοντέρνο, πιο «ζωντανό» και εξυπηρετεί έναν βασικό σκοπό: να αναδείξει τη Renault ως μία εταιρεία πιο φιλική και με περισσότερο ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα λιτό αλλά ισχυρό σχέδιο, χωρίς το όνομα της μάρκας, που αντικατοπτρίζει τον εξωστρεφή χαρακτήρα και τη διαφάνεια που τη χαρακτηρίζει. Το νέο λογότυπο έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με την εταιρεία Landor & Fitch consultants και θα κοσμεί, από την επόμενη χρονιά, όλα τα νέα μοντέλα της μάρκας, ενώ μέχρι το 2024, ολόκληρη η γκάμα της θα διαθέτει το νέο λογότυπο.
Υπερήφανη για τις γαλλικές της ρίζες, η Renault δεν παύει να είναι και μία διεθνής μάρκα. Μοντέλο με μοντέλο, αγορά με αγορά, η μάρκα αναθεωρεί το επιχειρηματικό της μοτίβο. Τελικός στόχος της είναι η αύξηση της κερδοφορίας από τα οχήματά της, με ταυτόχρονη προετοιμασία μιας γενιάς νέων προϊόντων και η κατάκτηση νέων αγορών. Σε διεθνές επίπεδο, η εταιρία επενδύει στις ιστορικές αγορές με υψηλή δυναμική μέσω της ισχυρής τοπικής της παρουσίας (Βραζιλία, Ρωσία, Τουρκία και Ινδία) προσπαθώντας να διατηρήσει υπό έλεγχο τα επίπεδα εμπορικού κινδύνου.
Τέλος, στην Ευρώπη, η Renault συνεχίζει να βασίζεται στις βασικές της αγορές (Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο) με μία πιο αναγνωρίσιμη γκάμα και έναν σαφή οδικό χάρτη: αξιοποίηση του E-TECH για την ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης και ενίσχυση των προσπαθειών της με στόχο την αύξηση των μεριδίων αγοράς, τόσο στο segment C, όσο και σε εκείνο των επαγγελματικών οχημάτων.