Με δύο μοτέρ 0,9 λτ. και 1,0 λτ. θα είναι διαθέσιμο το νέο Renault Twingo στην ευρωπαϊκή αγορά από τον Σεπτέμβριο, ενώ η νέα γενιά του γαλλικού μίνι φέρει 5θυρο αμάξωμα και είναι πισωκίνητη.
Μετά την αποκάλυψη της νέας γενιάς του Renault Twingo στο Σαλόνι της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, η γαλλική φίρμα ανακοίνωσε τώρα –επισήμως- τα τεχνικά στοιχεία του μίνι μοντέλου της, που θα φτάσει στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες στο τέλος του Σεπτεμβρίου.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο Twingo θα εφοδιάζεται –σε πρώτη φάση τουλάχιστον- με τον turbo 3κύλινδρο κινητήρα 0,9 TCe που αποδίδει 90 ίππους, ενώ η μέση κατανάλωση του γαλλικού μίνι με τον εν λόγω κινητήρα βρίσκεται στα 4,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 99 γρ./χλμ. Επίσης, το Twingo 0,9 θα ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ. και θα φτάνει την τελική ταχύτητα των 165 χλμ./ώρα.
Παράλληλα, το Twingo θα είναι διαθέσιμο και με τον ατμοσφαιρικό 1.000άρη 3κύλινδρο κινητήρα της εταιρείας, που αποδίδει 70 ίππους και έχει τελική ταχύτητα τα 150 χλμ./ώρα, ενώ τα 100 από στάση έρχονται σε 14,5 δλ. για τη συγκεκριμένη έκδοση του γαλλικού μοντέλου. Επίσης, η μέση κατανάλωση του Twingo και με τον 1.000άρη δεν θα ξεπερνά τα 4,5 λτ./100 χλμ. –σύμφωνα με την εταιρεία- ενώ οι εκπομπές ρύπων θα περιορίζονται στα 95 γρ./χλμ. (στην έκδοση με το σύστημα Start/Stop).
Σε επίπεδο διαστάσεων, το νέο 5θυρο μίνι είναι 100 χλστ. πιο κοντό από την υπάρχουσα γενιά (3,59 μ.), αλλά διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 120 χλστ. (2,49 μ.) και 220 χλστ. μεγαλύτερο χώρο για τους επιβάτες στο εσωτερικό, αναφορικά με το παρελθόν. Ο χώρος αποσκευών επίσης βρίσκεται στα 219 λτ. και εκτείνεται στα 980 λτ. με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα.
Τέλος, να σημειώσουμε ότι το νέο Renault Twingo πατά στην ίδια πισωκίνητη πλατφόρμα με το νέο smart, ενώ θα κατασκευάζεται στη Σλοβενία μαζί με το smart forfour.
Πηγή: autotriti.gr