Η γκάμα του νέου VW Golf στην ελληνική αγορά εμπλουτίζεται με πέντε δυνατές αλλά με «πράσινο» περιβαλλοντικό αποτύπωμα, εκδόσεις. Κοινό τους χαρακτηριστικό ότι, η κάθε μία (για διαφορετικούς λόγους) προσφέρει έντονες συγκινήσεις και όλες αναμένεται να αποτελέσουν best-seller στην κατηγορία τους. Συγκεκριμένα, η Kosmocar ανακοινώνει την άμεση έναρξη πωλήσεων και τις προτεινόμενες τιμές λιανικής για τα Golf GTI και Golf GTD, το Golf GTI Clubsport καθώς και τα Golf GTE και Golf e Hybrid.

Το Golf GTI εξοπλίζεται με τον τελευταίας γενιάς υπερτροφοδοτούμενο 2.0 TSI κινητήρα που αποδίδει 245 ίππους, με ροπή 370 Nm διαθέσιμη στις 1.600-4.300 σ.α.λ.. Επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων ή χειροκίνητο. Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής είναι 38.225 ευρώ και 36.449 ευρώ αντίστοιχα.


Το Golf GTI Clubsport με τον ίδιο 2λιτρο TSI κινητήρα ισχύος 300 ίππων με ροπή 400 Nm (2.000-5.200 σ.α.λ.), επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει αποκλειστικά και μόνο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG επτά σχέσεων ενώ στον μπροστινό άξονα διαθέτει μπλοκέ ηλεκτρομηχανικό διαφορικό, ελεγχόμενο από το Vehicle Dynamics Manager, για ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια. Η προτεινόμενη τιμή λιανικής είναι 42.718 ευρώ.


Το πετρελαιοκίνητο Golf GTD συνδυάζει επιδόσεις GTI με σημαντική οικονομία καυσίμου. Εξοπλίζεται με τον ισχυρότερο στη γκάμα του Golf diesel κινητήρα 2.0 TDI με 200 ίππους, με ροπή 400 Nm (1.750-3.500 σ.α.λ.), επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,1 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 245 χλμ./ώρα. Διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG επτά σχέσεων. Οι υψηλές επιδόσεις συνδυάζονται με μέση κατανάλωση μόλις 5,2 λ./100χλμ. και εκπομπές CO2 137γρμ./χλμ.. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG. Η προτεινόμενη τιμή λιανικής είναι 37.000 ευρώ.


Επίσης, τα Golf GTE 1.4 e Hybrid 245 ίππων DSG και Golf 1.4 e Hybrid 204 ίππων DSG, συνδυάζουν τον 4κύλινδρο TSI κινητήρα βενζίνης 1.395κ.εκ. με ισχύ 150 ίππων και ροπή 250Nm (1.550-3.500 σ.α.λ.) με ηλεκτροκινητήρα. Στο e Hybrid 204 ίππων, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 54 ίππους (συνδυασμένη ισχύς 204 ίππων) ενώ στην έκδοση GTE είναι πιο ισχυρός, αποδίδοντας 95 ίππους, με τη συνδυασμένη ισχύ να είναι 245 ίπποι, αντίστοιχη του Golf GTI. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι 7,4 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 220χλμ./ώρα για το e Hybrid 204 ίππων και 6,7 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα για το GTE. Και οι δύο εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG, έξι σχέσεων. Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 71χιλιόμετρα στο e Hybrid 204 ίππων και τα 64 χιλιόμετρα στο GTE. Και οι δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις του Golf επιτυγχάνουν εντυπωσιακή οικονομία με συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου,0,9 λίτρα/100χλμ.για το e Hybrid 204 ίππων και 1,1 λίτρα/100χλμ. για το Golf GTE. Οι εκπομπές ρύπων διαμορφώνονται στα 21 και 26 γρμ./χλμ. αντίστοιχα (WLTP).


Και οι δύο εκδόσεις πληρούν τις προϋποθέσεις (εκπομπές ρύπων κάτω από 50 γρμ./χλμ. και προτεινόμενη λιανική τιμή προ φόρων κάτω από 40.000ευρώ) για 75% μειωμένο τέλος ταξινόμησης και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ενώ έχουν μηδενική φορολογική επιβάρυνση για τον εταιρικό χρήστη.

Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής για τα Golf GTE και Golf e Hybrid 204 ίππων είναι 43.450 ευρώ και 41.000 ευρώ, αντίστοιχα.

Νίκος Τσάδαρης