Η γερμανική εταιρεία εφοδιάζει πλέον το ταχύτερο TT με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic. Οι αλλαγές ταχυτήτων ολοκληρώνονται σε λίγα μόλις χιλιοστά του δευτερολέπτου, ενώ υπάρχουν δύο αυτόματες λειτουργίες καθώς και χειροκίνητη. Στην τελευταία μάλιστα οι αλλαγές μπορούν να επιτευχθούν είτε μέσω του λεβιέ, είτε μέσω των αντίστοιχων paddles που βρίσκονται στο τιμόνι.
Ως αποτέλεσμα η κατανάλωση είναι από τις κορυφαίες της κατηγορίας και κυμαίνεται στα 8,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα (9,2 λίτρα το χειροκίνητο) με τις εκπομπές ρύπων CO2 να είναι τα 197 γρ./χιλιόμετρο (214 γρ. το χειροκίνητο). Επίσης οι επιδόσεις γίνονται ακόμη καλύτερες με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε μόλις 4,3 δλ. (4,6 δλ. το χειροκίνητο) και την τελική ταχύτητα σε κάθε περίπτωση να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω. (ρύθμιση που κατόπιν παραγγελίας μπορεί να αφαιρεθεί).
Τέλος, το γνωστό μηχανικό σύνολο των 2,5 λίτρων παραμένει στους 340 ίππους στις 5.400 σ.α.λ. και στα 450 Nm ροπής από τις μόλις 1.600 σ.α.λ., ενώ η τιμή του αυτοκινήτου στη Γερμανία ξεκινά από τις 58.300 ευρώ για το Coupe και από 61.150 ευρώ για την έκδοση Roadster.
Πηγή: autotriti.gr