Η Audi κυριολεκτικά κλέβει την παράσταση στο Παρίσι με την αναγέννηση του θρυλικού μοντέλου Quattro, γιορτάζοντας με τον πλέον ιδανικό τρόπο τα 30α γενέθλια του!

Η γερμανική εταιρεία πραγματοποιεί στο Παρίσι τη μεγάλη έκπληξη, προσφέροντας το καλύτερο υλικό για… όνειρα στους απανταχού λάτρεις της αυτοκίνησης. Με μία κίνηση ματ, η Audi παρουσιάζει στο Παρίσι, υπό τη μορφή πρωτοτύπου, που σύντομα όμως αναμένεται να πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής της μάρκας παρά τους αντίθετους έως τώρα ισχυρισμούς των ιθυνόντων της, το αναγεννημένο Quattro, ένα μοντέλο που κυριολεκτικά έγραψε τη δική του ιστορία τη δεκαετία του ’80. Η σύγχρονη εκδοχή του μοντέλου, η οποία υιοθετεί μια «κοντύτερη» εκδοχή του δαπέδου του Audi RS5, διαθέτει κοντύτερο μεταξόνιο κατά 15 εκ. σε σχέση με το τελευταίο, ύψος μόλις 1,33 μ. και συνολικό μήκος 4,28 μ. (αντίστοιχο με εκείνο του Scirocco). Σε αντίθεση όμως και με τα δύο αυτά κουπέ, στο εσωτερικό του είναι εφικτή η φιλοξενία μόλις δύο επιβατών!

Σχεδιαστικά, τα στοιχεία που κυριαρχούν είναι η τεράστια μάσκα στο εμπρός μέρος, η ευμεγέθης εισαγωγή αέρα στο καπό, οι τεράστιοι τροχοί των 20 ιντσών καθώς και οι ιδιαίτερα λεπτές κολώνες του αμαξώματος. Άξια αναφοράς είναι και η σχεδιαστική επιλογή των ανθρώπων της Audi να δημιουργήσουν ένα κουπέ με ιδιαίτερα μικρούς –σχεδόν ανύπαρκτους- προβόλους, με τους τροχούς να είναι κυριολεκτικά… εξοβελισμένους στις άκρες του αμαξώματος. Όσον αφορά στο εσωτερικό, όπως φαίνεται και στη σχετική φωτογραφία, η εταιρεία ακολούθησε μινιμαλιστικές φόρμες σε καφέ συνδυασμούς, που, αν μη τι άλλο, συνδυάζουν την κομψότητα με το «πολεμικό» στοιχείο.

Από εκεί και πέρα τώρα, αξίζει να αναφέρουμε πως το μεγαλύτερο μέρος των τμημάτων του νέου Quattro concept είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, με το καπό και την πίσω πόρτα ειδικά να είναι από ανθρακονήματα. Η ίδια η εταιρεία αναφέρει στις επίσημες ανακοινώσεις της ότι το συνολικό βάρος του αμαξώματος δεν υπερβαίνει τα 1.300 κιλά. Αν και ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, βέβαιο είναι πως κάτω από το εμπρός καπό του αυτοκινήτου βρίσκεται ο 5κύλινδρος κινητήρας του Audi TT RS, ο οποίος αποδίδει 340 ίππους.

Πηγή: 4troxoi.gr