Επιβεβλημένη ήταν η ανανέωση στο Suzuki Splash μετά από 5 συνολικά έτη εμπορικής σταδιοδρομίας στη χώρα μας (και 6 σχεδόν χρόνια από τότε που παρουσιάστηκε).

Η ιαπωνική εταιρεία αρκέστηκε σε μικρής έκτασης αισθητικές αλλαγές αφήνοντας ανέγγιχτα τα μηχανικά σύνολα (1,0 και 1,2 λίτρων).

Επίσης, ο ανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρας είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση του μήκους του αμαξώματος κατά 60 χιλιοστά, ενώ το συνολικό αισθητικό αποτέλεσμα είναι αρκετά ελκυστικό.

Και στην περίπτωση της ανανεωμένης εκδοχής του, το μίνι μοντέλο της Suzuki αποτελεί μια αρκετά καλή πρόταση για την κατηγορία του, με τη βασική έκδοση του αυτοκινήτου (στα 10.090 ευρώ) να παρουσιάζει ελλείψεις, όπως είναι η απουσία του air-condition.

Κινητήρας: Ικανοποιεί εντός πόλης

Το 3κύλινδρο 1.000άρι μηχανικό σύνολο που εφοδίαζε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, είναι αρκετά ελαστικό, κάτι που βοηθά στις μετακινήσεις εντός της πόλης.

Ωστόσο, κατά τη λειτουργία του εμφανίζει αρκετούς κραδασμούς και θόρυβο. Επίσης, τα επίπεδα κατανάλωσης αυξάνουν αρκετά, κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο και ειδικά αν οδηγός επιλέξει να κινηθεί σε γοργούς ρυθμούς.

Εσωτερικό- Χώροι: Δίχως διαφοροποιήσεις

Στην καμπίνα του ανανεωμένου μίνι μοντέλου δεν έχει αλλάξει κάτι σε σύγκριση με το προ-ανανέωσης αυτοκίνητο, με την εικόνα να παραμένει ενδιαφέρουσα ακόμη και σήμερα.

Και σε αυτή την περίπτωση, η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας με τον ψηλά τοποθετημένο επιλογέα των ταχυτήτων, το μεγάλο ταχύμετρο και το ξεχωριστά τοποθετημένο στροφόμετρο στο ταμπλό αποτελούν τα ατού για το εσωτερικό του Splash.

Σε επίπεδο ποιότητας, τα σκληρά πλαστικά δείχνουν -πλέον- το χρόνο τους, και σε ορισμένα σημεία μπορούν να διατυπωθούν ορισμένες ενστάσεις για τη συναρμολόγηση και την υφή τους.

Οι πολυάριθμοι αποθηκευτικοί χώροι διευκολύνουν τον οδηγό και τους επιβάτες στην καθημερινότητα, ενώ το ρηχό πορτ-μπαγκάζ των 178 λίτρων (διαθέτει έξτρα αποθηκευτικό χώρο) δεν είναι πρακτικό στην πράξη.

Πηγή: autotriti.gr