Σήμερα η BMW παρουσίασε στους Έλληνες συντάκτες ειδικού τύπου, την 3η γενιά της νέας BMW Σειράς 1, που προαναγγέλλει το ξημέρωμα μιας νέας εποχής, έχοντας (μεταξύ άλλων αλλαγών) την μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς.

Προηγμένα συστήματα πλαισίου και καινοτόμες τεχνολογίες, μαζί με την ενσωμάτωση όλων των βασικών στοιχείων δυναμικής συμπεριφοράς και ελέγχου, δίνουν στην νέα Σειρά 1 αυξημένη ευελιξία, αντιληπτή από τους οδηγούς τόσο των εμπροσθιοκίνητων μοντέλων (FWD) όσο και τετρακίνητων με σύστημα xDrive. Για το σκοπό αυτό, μέσα από μία πενταετή περίοδο εξέλιξης, η μάρκα έχει διοχετεύσει στη νέα Σειρά 1, όλη την εμπειρία που απέκτησε τα τελευταία χρόνια το Group στην τεχνολογία εμπρόσθιας κίνησης.

Η τρίτη γενιά προσφέρει αισθητά περισσότερο χώρο από την προκάτοχό της, χάρη στην προσθιοκίνητη αρχιτεκτονική, με τους πίσω επιβάτες να ωφελούνται περισσότερο, όπως και ο χώρος αποσκευών. Η νέα Σειρά 1, που διατίθεται μόνο σε πεντάθυρη έκδοση είναι 5 χλστ μικρότερη σε μήκος από το προηγούμενο μοντέλο, στα 4.319 χλστ. Ως προς το πλάτος (τώρα 1.799 χλστ), έχει αυξηθεί κατά 34 χλστ, ενώ το ύψος της (1.434 χλστ) έχει αυξηθεί κατά 13 χλστ. Τέλος, με 2.670 χλστ, το μεταξόνιο είναι 20 χλστ μικρότερο από το μοντέλο δεύτερης γενιάς.

Εμφάνιση με μεγαλύτερη μάσκα

Το νέο πρόσωπο της Σειράς 1, εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά. Η χαρακτηριστική μάσκα είναι τώρα μεγαλύτερη και πιο επιβλητική. Η σπορ ναυαρχίδα της γκάμας είναι η M135i xDrive, που αντικαθιστά τις κλασικές μπάρες της μάσκας με μία εντυπωσιακή, τρισδιάστατη σχεδίαση πλέγματος, εμπνευσμένη από αγωνιστικά αυτοκίνητα. Οι προβολείς είναι τώρα κεκλιμένοι, ενώ τα προαιρετικά φώτα full-LED (σε προσαρμοζόμενη έκδοση, εάν ο οδηγός το επιθυμεί) συνθέτουν μία ιδιαίτερα μοντέρνα εμφάνιση.

«Ρύγχος καρχαρία» και σφηνοειδές προφίλ

Τα πλευρά της νέας Σειράς 1 ξεχωρίζουν κυρίως με το γνώριμο «ρύγχος καρχαρία», με έντονα σφηνοειδές προφίλ και ένα λεπτό γραφικό παραθύρου που κορυφώνεται στην κολόνα C με το παραδοσιακό «Hofmeister kink». Τα στοιχεία που προσδιορίζουν την πίσω όψη είναι το φαρδύ κάτω τμήμα και η κλίση προς τα πάνω. Τα προαιρετικά full-LED πίσω φώτα εκφράζουν μία νέα εκδοχή της γνωστής σχεδίασης «L» χάρη σε ένα μονό, λεπτό φωτεινό στοιχείο με εντυπωσιακή πλευρική καμπύλη.

Καλοσχηματισμένες επιφάνειες και εντυπωσιακές πίσω απολήξεις εξαγωγής διαμέτρου 90 mm (ή 100 mm για τις φαλτσοκομμένες εξαγωγές της M135i xDrive) σφραγίζουν τη σπορ εμφάνιση του πίσω τμήματος. Η Σειρά 1 διατίθεται με νέες ζάντες αλουμινίου με διαστάσεις που ξεκινούν από 16”, ενώ εκδόσεις 19” διατίθενται προαιρετικά για πρώτη φορά.

Πανοραμική ηλιοροφή και διακοσμητικές λωρίδες με κρυφό φωτισμό

Η ηλεκτρική πανοραμική ηλιοροφή επιτρέπει τη διέλευση περισσότερου φωτός στην καμπίνα, όπου κυριαρχεί διάχυτη αίσθηση ευρυχωρίας σε συνδυασμό με υψηλής ποιότητας υλικά και καινοτόμες λεπτομέρειες. Αξιοσημείωτες είναι προαιρετικές διακοσμητικές λωρίδες με κρυφό φωτισμό, που διατίθενται σε τρία διαφορετικά σχέδια με έξι επιλέξιμα χρώματα και δημιουργούν συναρπαστικά, ημιδιαφανή εφέ.

Τα χειριστήρια θέρμανσης και κλιματισμού αλλά και άλλων λειτουργιών του αυτοκινήτου είναι φιλικά προς τον χρήστη, ενώ πρακτικές λύσεις αποθήκευσης (όπως η περιοχή μπροστά από το λεβιέ ταχυτήτων, που μπορεί να παραγγέλνεται με ασύρματη φόρτιση (Wireless Charging) για smartphones) παρέχουν πρόσθετη άνεση και πρακτικότητα.

Η πρόσβαση στα προαιρετικά χαρακτηριστικά infotainment του νέου λειτουργικού συστήματος Operating System 7.0 (προαιρετικά μέσω χειρονομιών) γίνεται μέσω ενός συνδυασμού δύο οθονών έως και 10,25” στην περίπτωση του Live Cockpit Professional. Η νέα διάταξη οθονών παραπέμπει στη νέα μάσκα της μάρκας.

Η κεντρική Οθόνη Ελέγχου (Control Display) με επιφάνεια αφής είναι κεκλιμένη προς τον οδηγό και τοποθετημένη σε βέλτιστη θέση, εντός του οπτικού πεδίου του. Το έγχρωμο Head-Up Display 9,2” (διατίθεται προαιρετικά) επιτρέπει στον οδηγό να βλέπει πληροφορίες χωρίς να διασπάται η προσοχή του από το δρόμο.

Ευρυχωρία

Το εσωτερικό της νέας Σειράς 1 είναι πολύ πιο ευρύχωρο από της προκατόχου της, κυρίως στο πίσω τμήμα. Η πρόσβαση στην καμπίνα είναι ευκολότερη, καθώς ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί κατά 33 χλστ. Το πίσω τμήμα προσφέρει 19 χλστ έξτρα χώρο για το κεφάλι σε συνδυασμό με την συρόμενη πανοραμική ηλιοροφή που ανοίγει προς τα έξω. Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν επίσης +13 χλστ επιπλέον στην περιοχή των αγκώνων, ενώ η αντίστοιχη αύξηση για τον οδηγό και τον συνοδηγό είναι +42 χλστ.

Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι 380 λίτρα (+ 20 από το προηγούμενο μοντέλο), ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, φτάνει τα 1.200 λίτρα. Τέλος, το ελάχιστο πλάτος του χώρου αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 67 χλστ.

Τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού

Το βασικό μοντέλο Advantage πλαισιώνεται από τρεις ακόμα εκδόσεις εξοπλισμού που διαφέρουν μεταξύ τους εξωτερικά και εσωτερικά. Η Luxury Line αναδεικνύει τη φινέτσα και το επίπεδο άνεσης του αυτοκινήτου με στοιχεία όπως το σατινέ Αλουμίνιο και την δερμάτινη επένδυση καθισμάτων Dakota.

Η Sport Line με Μαύρες πινελιές, γραφικό παραθύρου σε Individual high-gloss Shadow Line και σπορ καθίσματα, και η έκδοση M Sport με στοιχεία σε σατινέ Αλουμίνιο, εμπρός ποδιά με ειδικά σχεδιασμένους αεραγωγούς και πίσω ποδιά BMW M σε High-gloss Black οδηγούν τη Σειρά 1 στην κορυφή της σκάλας, όπου βρίσκεται η M135i xDrive. Το μοντέλο ναυαρχίδα ξεχωρίζει με μία μάσκα BMW τύπου πλέγματος, φαλτσοκομμένες απολήξεις εξαγωγής σε Cerium Grey και πίσω αεροτομή BMW M στο χρώμα του αμαξώματος.

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Η τρίτη γενιά της Σειράς 1 σηματοδοτεί το ντεμπούτο της προηγμένης αρχιτεκτονικής με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς της μάρκας. Το αποτέλεσμα είναι μία δυναμική συμπεριφορά, ενώ αξιοσημείωτη είναι η ευρυχωρία εσωτερικού. Κατά τη διάρκεια της πενταετούς εξέλιξης, συνδυάστηκαν οι τεχνολογικές κατακτήσεις των τελευταίων χρόνων από τα προσθιοκίνητα μοντέλα του Group με τεχνολογίες της BMW i.

Με κίνηση στους εμπρός ή στους τέσσερις τροχούς (xDrive), η νέα Σειρά 1 έχει ανεβάσει τον πήχη της ευελιξίας σε σχέση με την προκάτοχό της.

Ένας σημαντικός παράγοντας εδώ είναι η τεχνολογία περιορισμού ολίσθησης των εμπρός τροχών (ARB) γνωστή από το i3s, που τώρα κάνει ντεμπούτο σε μοντέλο με κινητήρα καύσης και επιτρέπει τον έλεγχο ολίσθησης του τροχού με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια κα ταχύτητα από πριν.

Στάνταρ εξοπλισμός της Σειράς 1, το ARB χρησιμοποιεί έναν ελεγκτή ολίσθησης στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα, αντί στη μονάδα ελέγχου του συστήματος DSC (Dynamic Stability Control). Καθώς περιορίζονται οι μεγάλες διαδρομές μετάδοσης σήματος, οι πληροφορίες μεταδίδονται με τριπλάσια ταχύτητα, ενώ ο οδηγός έχει την αίσθηση ότι ο έλεγχος ολίσθησης εκτελείται δέκα φορές ταχύτερα. Το ARB λειτουργεί σε συνεργασία με το DSC για να επιτυγχάνεται καθαρή μείωση της υποστροφής που συνήθως δημιουργείται στα εμπροσθιοκίνητα οχήματα, ενώ υποστηρίζεται και από τη λειτουργία Performance Control (κατανομή ροπής εκτροπής).

Το χαρακτηριστικό αυτό, που επίσης περιλαμβάνεται στάνταρ, χαρίζει μεγαλύτερη ευελιξία εφαρμόζοντας τα φρένα ανάλογα με τις απαιτήσεις στην εσωτερική πλευρά της στροφής, πριν από το όριο ολίσθησης. Το αποτέλεσμα είναι ουδέτερη συμπεριφορά διεύθυνσης.

Πέραν της στάνταρ ανάρτησης (που ήδη έχει σπορ set up και είναι ειδικά ρυθμισμένη για διάφορες εκδόσεις κινητήρων) και της ανάρτησης M Sport με μείωση ύψους 10 χλστ, η  νέα Σειρά 1 μπορεί να παραγγελθεί με την ανάρτηση Adaptive με VDC (Variable Damper Control) προαιρετικά.

Αυτή η έκδοση επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει μία από δύο ρυθμίσεις απόκρισης αποσβεστήρων (Comfort ή Sport) μέσω του διακόπτη Driving Experience Control. Όλα τα μοντέλα της νέας Σειράς 1 από τη βασική  έκδοση και πάνω, εφοδιάζονται με πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων.

Σύστημα τετρακίνησης xDrive

Η τεχνολογίες ARB και Performance Control περιλαμβάνονται στην 120d xDrive και M135i xDrive, που διαθέτουν ευφυές σύστημα τετρακίνησης στάνταρ. Ο στάνταρ εξοπλισμός της M135i xDrive περιλαμβάνει επίσης ένα νέας σχεδίασης μηχανικό, μπλοκέ διαφορικό Torsen, που δημιουργεί ακόμα πιο σπορ αίσθηση μέσω μερικής εμπλοκής των εμπρός τροχών.

Το διαφορικό είναι ενσωματωμένο στο στάνταρ 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport και περιλαμβάνει Launch Control mode, που εκμεταλλεύεται πλήρως τη μέγιστη ροπή των 450 Nm με 1η και 2η σχέση.

Η ακόμα πιο άμεση και ακριβής απόκριση του συστήματος διεύθυνσης M Sport στην M135i xDrive αυξάνει αισθητά την ευελιξία του αυτοκινήτου στις στροφές. Τα φρένα M Sport παρέχουν εξαιρετική αντοχή στην κόπωση και άφθονα αποθέματα ισχύος πέδησης σε όλες τις περιπτώσεις. Επίσης, το σύστημα διεύθυνσης M Sport και τα φρένα M Sport διατίθενται επίσης προαιρετικά και για άλλες εκδόσεις της Σειράς 1.

Τρεις κινητήρες diesel και δύο βενζινοκινητήρες

Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν τη νέα Σειρά 1 με έναν από τους 3κύλινδρους και 4κύλινδρους κινητήρες της τελευταίας γενιάς της οικογένειας EfficientDynamics. Μία σειρά μέτρων βελτίωσης έχει ως αποτέλεσμα καλύτερη κατανάλωση, χαμηλότερους ρύπους και, σε μερικές περιπτώσεις, περισσότερη ισχύ από πριν.

Διατίθενται τρεις κινητήρες diesel και δύο βενζινοκινητήρες, που αποδίδουν από 116 ίππους (στην 116d) έως 306 ίππους (στην M135i xDrive). Ο νέος κινητήρας που παρέχει ισχύ στο τελευταίο μοντέλο είναι το ισχυρότερο 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο της γκάμας του BMW Group.

Η M135i xDrive έχει επιτάχυνση 0 – 100 χλμ σε 4,8 δευτ. μόλις (4,7 δευτ. με πακέτο M Performance, διαθέσιμο από 11/2019) μέχρι την ελεγχόμενη τελική ταχύτητα των 250 χλμ. Παρά τις εντυπωσιακές επιδόσεις, η κατανάλωση μικτού κύκλου είναι μόλις 7.1 – 6.8 λτ/ 100 χλμ και οι εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 162 – 155 γρ / χλμ. Όλοι οι κινητήρες συμμορφώνονται με το αυστηρό πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP, ενώ η 116d ήδη πληροί τις προδιαγραφές Euro 6d.

Οι βενζινοκινητήρες εφοδιάζονται με ένα φίλτρο σωματιδίων βενζίνης και οι κινητήρες diesel με φίλτρο σωματιδίων diesel, καταλύτη οξειδίων του αζώτου (NOx) και τεχνολογία επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής SCR (Selective Catalytic Reduction).

Τρεις τεχνολογίες κιβωτίου

Οι 116d, 118d και 118i διατίθενται στάνταρ με ένα ακόμα πιο εξελιγμένο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Steptronic διατίθεται προαιρετικά για τις 116d και 118i. Το 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic (που διατίθεται προαιρετικά για την 118d και στάνταρ με την 120d xDrive) και το 8τάχυτο Steptronic Sport της M135i xDrive προσφέρουν πιο πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία. Η ευφυής συνδεσιμότητα επιτρέπει την προσαρμογή της στρατηγικής αλλαγών σχέσεων των αυτόματων κιβωτίων στις εκάστοτε κυκλοφοριακές συνθήκες.

Σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης

Ένας μεγάλος αριθμός καινοτόμων συστημάτων υποστήριξης οδηγού της Σειράς 1 προέρχονται από ανώτερα μοντέλα της μάρκας, κάνοντας το ντεμπούτο τους στην πολυτελή compact κατηγορία.

Ανάλογα με το σύστημα, εικόνες από κάμερες και δεδομένα που συλλέγονται μέσω αισθητήρων ραντάρ και υπερήχων χρησιμοποιούνται για την παρακολούθηση της περιοχής γύρω από το αυτοκίνητο και είτε προειδοποιούν τον οδηγό για κινδύνους ή ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες ενός ατυχήματος, μέσω διορθωτικής παρέμβασης στα συστήματα πέδησης και διεύθυνσης.

Ο στάνταρ εξοπλισμός στην Ευρώπη περιλαμβάνει προειδοποιήσεις σύγκρουσης και πεζού με λειτουργία πέδησης στην πόλη, που προειδοποιεί τον οδηγό και για την παρουσία δικυκλιστών.

Επίσης, στάνταρ προσφέρεται το σύστημα Lane Departure Warning με ενεργή επαναφορά στη λωρίδα κυκλοφορίας, που λειτουργεί σε ταχύτητες από 70 – 210 χλμ/ώρα. Προαιρετικά διατίθεται Active Cruise Control για ταχύτητες έως 160 χλμ (σε αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο και λειτουργία Stop & Go) και το Driving Assistant, που περιλαμβάνει σύστημα Lane Change Warning, προειδοποίηση οπίσθιας σύγκρουσης αλλά και διέλευσης κυκλοφορίας πίσω.

Parking Assistant με λειτουργία υποβοήθησης οπισθοπορείας

Η Σειρά 1 παρέχει υποβοήθηση ελιγμών στάθμευσης με τη μορφή του προαιρετικού Park Distance Control (PDC), της κάμερας οπισθοπορείας ή του Parking Assistant. Το τελευταίο επιτρέπει αυτόματη υποβοήθηση στάθμευσης σε χώρους παράλληλους ή κάθετους στο δρόμο, αλλά και αυτόματους ελιγμούς κατά την έξοδο από παράλληλους χώρους στάθμευσης.

Την πρεμιέρα του στην premium compact κατηγορία γιορτάζει το καινοτόμο σύστημα υποβοήθησης οπισθοπορείας, που αποθηκεύει τις κινήσεις του τιμονιού, για κάθε τμήμα που το αυτοκίνητο έχει διανύσει προς τα εμπρός με ταχύτητες έως 36 χλμ/ώρα. Το σύστημα μπορεί στη συνέχεια να κατευθύνει το όχημα με όπισθεν (για  αποστάσεις έως 50 μ. με ταχύτητα έως 9 χλμ/ώρα) κατά μήκος της ίδιας διαδρομής που είχε διανύσει σε εμπρόσθια πορεία.

Το smartphone σε ρόλο κλειδιού

Η νέα Σειρά 1 διατίθεται με δύο έξυπνα χαρακτηριστικά: Το Digital Key και το Intelligent Personal Assistant. Το έξυπνο κλειδί Digital Key, που διατίθεται προαιρετικά, επιτρέπει στους χρήστες να κλειδώνουν και να ξεκλειδώνουν το όχημα μέσω smartphone με τη συμβολή τεχνολογίας Near Field Communication (NFC), καθιστώντας περιττό το συμβατικό κλειδί του αυτοκινήτου. Κρατώντας το smartphone στο ύψος της λαβής της πόρτας ανοίγει το αυτοκίνητο, ακόμα και με άδεια μπαταρία του τηλεφώνου.

Ο κινητήρας ξεκινά μόλις το τηλέφωνο τοποθετηθεί στην υποδοχή του smartphone ή στην επιφάνεια ασύρματης φόρτισης. Ο οδηγός μπορεί να μοιράζεται το Digital Key με έως πέντε άλλα άτομα ή να χρησιμοποιεί την κάρτα – κλειδί (Key Card) με την ίδια λειτουργικότητα. Το Digital Key διατίθεται για μοντέλα Samsung Galaxy κορυφαίων προδιαγραφών συμβατά με NFC που λειτουργούν με Android 8.0 ή ανώτερες εκδόσεις.

Intelligent Personal Assistant στο πλευρό του οδηγού

Ένα ακόμα νέο στοιχείο έχει προστεθεί στη φιλοσοφία ελέγχου και λειτουργίας της νέας Σειράς 1 με τη μορφή του Intelligent Personal Assistant. Το Intelligent Personal Assistant είναι ένας ειδικός σε θέματα BMW που κυριολεκτικά γνωρίζει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Μετά την ενεργοποίηση του συστήματος με το χαιρετισμό «Hey BMW» οι οδηγοί θα μπορούν να ελέγχουν το όχημα και να έχουν πρόσβαση στις λειτουργίες και τις πληροφορίες του, χρησιμοποιώντας απλά τον προφορικό λόγο.

Το Intelligent Personal Assistant είναι ένας ψηφιακός χαρακτήρας με δική του προσωπικότητα, που μαθαίνει ρουτίνες, επιθυμητές ρυθμίσεις και συνήθειες και στη συνέχεια τα αξιοποιεί στο κατάλληλο περιβάλλον ή συμμετέχει σε μία απλή συνομιλία.

Συνδεδεμένη Πλοήγηση

Οι υπηρεσίες Connected Navigation επιτρέπουν την ενσωμάτωση εσωτερικών και εξωτερικών πληροφοριών στον προγραμματισμό διαδρομών. Οι οδηγοί της νέας Σειράς 1 θα μπορούν να στέλνουν προορισμούς από διάφορες εφαρμογές απευθείας στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου τους, να τους αποθηκεύουν και να τους συγχρονίζουν με το όχημα. Το Parking Space Assistant προτείνει διάφορες επιλογές στάθμευσης στον οδηγό, έγκαιρα πριν φτάσει στον προορισμό του.

Αυτή η υπηρεσία περιλαμβάνει πληροφορίες για τον πλησιέστερο, πολυώροφο σταθμό πάρκινγκ, ενώ προτείνει και διαδρομές με αρκετές πιθανότητες ανεύρεσης ενός καλό σημείου στάθμευσης κοντά στον προορισμό. Οι υπάρχουσες υπηρεσίες On-Street Parking Information και Park Now είναι έξυπνα ενσωματωμένες στη διαδικασία, ενώ σε ορισμένες πόλεις, υπάρχει δυνατότητα ακόμα και αυτόματης πληρωμής χρεώσεων στάθμευσης.

Λειτουργία μέσω iDrive Controller , αφής, φωνής ή κινήσεων του χεριού

Η Σειρά 1 τώρα προσφέρει στους οδηγούς την ελευθερία επιλογής ως προς τον τρόπο ελέγχου των διαφόρων λειτουργιών, ανάλογα με την κατάσταση και τις προσωπικές προτιμήσεις. Εκτός από τους συνήθεις διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και στο τιμόνι, άλλα σημαντικά χειριστήρια περιλαμβάνουν το iDrive Controller (με touchpad από το Live Cockpit Plus και πάνω) και τη στάνταρ Οθόνη Ελέγχου 8,8” (Control Display) με λειτουργία αφής. Το Live Cockpit Plus προσθέτει ένα σύστημα πλοήγησης και έξυπνο φωνητικό έλεγχο με online επεξεργασία προφορικού λόγου.

Το Live Cockpit Professional, που βασίζεται στο νέο Operating System 7.0, συνδυάζει πλήρως ψηφιακή απεικόνιση και λειτουργικό σύστημα (με δύο οθόνες 10,25”) με μέγιστες δυνατότητες συνδεσιμότητας και εξατομίκευσης. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν είναι ένα προσαρμοζόμενο σύστημα πλοήγησης και σύστημα πολυμέσων βασισμένο σε σκληρό δίσκο (HD). Προαιρετικά, διατίθεται επίσης και έλεγχος λειτουργιών μέσω κινήσεων του χεριού.

Η 3η γενιά της Σειράς 1 θα αποκαλυφθεί στο κοινό για πρώτη φορά στις 25 – 27 Ιουνίου 2019 στο Μόναχο, ενώ η εκθεσιακή πρεμιέρα θα πραγματοποιηθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (ΙΑΑ) τον προσεχή Σεπτέμβριο, στις 28 του οποίου, έχει προγραμματισθεί και το παγκόσμιο λανσάρισμα.

Οι τιμές ξεκινούν από τα 26.000 ευρώ για τις 1.5 118i και 116d και φτάνουν τα €60.000 για την 2λιτρη M135i xDrive.

Νίκος Τσάδαρης