Την ακούμε να εκθειάζεται ως μία από τις «ελπίδες» της παγκόσμιας οικονομίας. Όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές σπεύδουν να χτίσουν εκεί εργοστάσια, για να εκμεταλλευτούν την αναπτυσσόμενη αγορά της. Όμως τελικά το 2012 δεν ήταν καλή χρονιά για την αγορά μοτοσυκλέτας στην Βραζιλία.
Σύμφωνα με τον ετήσιο απολογισμό της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητων Οχημάτων, πέρυσι πουλήθηκαν συνολικά 1.637.481 μηχανοκίνητα δίκυκλα, που αντιπροσωπεύουν μείωση 15,62% σε σχέση με τα 1.940.533 του 2011.
Αιτία κατά τον σύνδεσμο είναι οι νέοι δασμοί στις εισαγόμενες μοτοσυκλέτες από τον Ιούνιο του 2012 και οι περιορισμοί στις τραπεζικές πιστώσεις, που έδωσαν σε λιγότερο κόσμο τη δυνατότητα να αγοράσει καινούργια μοτοσυκλέτα.
Αποτέλεσμα της μείωσης, ήταν να κλείσει ένας σημαντικός αριθμός επιχειρήσεων που απασχολούνταν στο χώρο. Συγκεκριμένα από τους 2.500 ντίλερ μοτοσυκλετών, λουκέτο έβαλαν οι 100.
Καλύτερα από όλους τα πήγε η Honda, καθώς αύξησε το μερίδιό της από 78,82% σε 79,64% της αγοράς. Η δεύτερη θέση πήγε στην Yamaha, που όμως είδε το μερίδιό της να συρρικνώνεται από το 11,85% στο 10,50%. Τρίτη πλασαρίστηκε η Suzuki με μερίδιο 2,11%.
Οι προοπτικές για το 2013 δεν είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, καθώς προβλέπεται μικρή άνοδος των πωλήσεων κατά 1,3%.
Τα αυτοκίνητα από την άλλη, σημείωσαν αύξηση πωλήσεων κατά 6,11% μέσα στο 2012.