Το Gran Prix του Μπαχρέιν, ο 2ος γύρος του μαραθώνιου πρωταθλήματος formula1, τελείωσε επιβεβαιώνοντας αυτό που πολλοί σκέφτονται ή ψιθυρίζουν τα τελευταία χρόνια:
«Η F1 είναι ένας αγώνας ταχύτητας, όπου συμμετέχουν 20 μονοθέσια και κερδίζουν οι Γερμανοί…».
Κάπως έτσι έγινε και στο Μπαχρέϊν φέτος, αφού οι δυο Ferrari των Λεκλέρκ και Φέτελ είχαν την πρώτη γραμμή της εκκίνησης, με τις Mercedes των Χάμιλτον και Μπότας πίσω τους και ακόμα πιο πίσω όλους τους υπόλοιπους.
Όταν τα πέντε κόκκινα φανάρια έσβησαν, οι κόκκινοι πύραυλοι του Μαρανέλλο, έφυγαν μπροστά με τον Φέτελ να κάνει καλύτερη εκκίνηση από τον Λεκλέρκ και τους Χάμιλτον και Μπότας, να επιτίθενται με μανία στον νεαρό «θρασύ» Μονεγάσκο, που …τόλμησε να χαλάσει τις ισορροπίες των τελευταίων Gran Prix.
Κάπου εκεί και ενώ η Mercedes του Μπότας πέρασε τον Λεκλέρκ, όλοι υπέθεσαν πως ο νεαρός οδηγός θα «ψαρώσει» και θα γίνει «τροφή» για τους Χάμιλτον, Φερστάπεν κ.ά.
Όμως, ο Σάρλ Λεκλέρκ όχι μόνο δεν υποχώρησε στις επιθέσεις της άλλης Mercedes, αλλά πέρασε τον Μπότας και λίγο μετά επετέθη στον Φέτελ, για να τον περάσει σαν «σταματημένο» και να φύγει μπροστά, έχοντας κάνει και τον ταχύτερο γύρο.
Μάλιστα ο Φέτελ, δέχθηκε την επίθεση και του Χάμιλτον, έκανε μισό τετ α κέ, έπεσε πίσω και βγήκε ουσιαστικά έξω από το γκρουπ των διεκδικητών.
Βέβαια, ο Λεκλέρκ είχε τόση φόρα, που κανείς δεν είχε την απαίτηση να τον περάσει. Όμως οι αγώνες τελειώνουν μόνο όταν πέσει η καρώ σημαία και η θεά τύχη δεν είχε πει ακόμα την τελευταία της λέξη.
Έτσι, λίγους γύρους πριν τον τερματισμό, ο ηλεκτροκινητήρας της Ferrari του νεαρού, σταμάτησε να παράγει τα περίπου 160 άλογα που του αναλογούν και έτσι ο Τότο Βολφ (τιμ μάνατζερ της Mercedes) σάλπισε επίθεση στους οδηγούς του. Ο Χάμιλτον πήρε αμέσως το μήνυμα και δυο γύρους μετά περνούσε στην πρώτη θέση, ενώ πολύ πιο πίσω ο Μπότας, δεν ήταν σίγουρος αν θα προλάβει το λαβωμένο Ιταλικό μονοθέσιο.
Τελικά όμως, πρόλαβε και αυτός και έτσι η γερμανική αρμάδα έκανε ένα ακόμα 1-2, σε μια μέρα που ακόμα και οι πλέον φιλογερμανοί, θα έδιναν κάτι και στην Ferrari.
Τελικά, αυτό το κάτι, ήταν η Τρίτη θέση στο πόντιουμ και πρώτη στην καριέρα του Σάρλ Λεκλέρκ, που καταχειροκροτήθηκε από τους οδηγούς της Mercedes και τους θεατές, ενώ όλοι είναι σχεδόν σίγουροι, ότι κάπου εδώ κοντά θα είναι και η πρώτη του νίκη. Πάντως στους βαθμούς της 3ης θέσης, ο Μονεγάσκος προσθέτει και τον 1 βαθμό του ταχύτερου γύρου, όντας ήδη 4ος στην βαθμολογία των οδηγών.
Την 6άδα στο Μπαχρέϊν συμπλήρωσαν οι Μαξ Φερστάπεν (Red Bull), Σεμοπάστιαν Φέτελ (Ferrari) και –η έκπληξη- ο Λάντο Νόρις με MCLaren Renault, το μοναδικό από τα τέσσερα μονοθέσια με κινητήρα Renault που τερμάτισε.
Μετά και τον 2ο γύρο, στους οδηγούς προηγείται ο Μπότας με 44 βαθμούς, έναντι 43 του Χάμιλτον και 27 του Φερστάπεν, ενώ στους κατασκευαστές η Mercedes ξέφυγε ήδη με με 87 βαθμούς, έναντι 48 της Ferrari και 31 της Red Bull.
Η συνέχεια με το GP της Κίνας στις 12-14 Απριλίου.
Νίκος Τσάδαρης