Το πρώτο σκέλος του Αγώνα των Superbike στη Μόσχα ξεκίνησε με την πίστα υγρή μεν, αλλά να στέγνωνε διαρκώς. Έτσι όλοι οι αναβάτες εκτός από δύο, αποφάσισαν να φορέσουν σλικ. Ο αγώνας ήταν ένας μονόλογος του Tom Sykes που ανανέωσε για μία ακόμα σαιζόν το συμβόλαιό του με την Kawasak και πέτυχε τη δεύτερη νίκη του φέτος.
Παρά την εύκολη επικράτηση του Sykes, ο αγώνας ήταν γεμάτος δράση. Απρόσμενα -για την εμφάνισή τους στα δοκιμαστικά- οι Melandri και Biaggi άρπαξαν την 2η και 3η θέση αντίστοιχα. Ο Ιταλός δέχτηκε δώρο από τον συναθλητή του στην ομάδα, τον Eugene Laverty που -μάλλον κατ’εντολή της ομάδας- του παραχώρησε διακριτικά τη θέση του στην τελευταία στροφή του τελευταίου γύρου! Τα πάντα για τον τίτλο…
Ο τρελο-Sykes πετάχτηκε μπροστά στην εκκίνηση. Τον ακολούθησαν οι Haslam, Laverty και ο poleman Checa. Η άσφαλτος ήταν ύπουλη, αλλά αυτό δεν συγκράτησε τους αναβάτες που δοκίμασαν πολλές ριψοκίνδυνες προσπεράσεις κατά τον πρώτο γύρο. Όλα αυτά κατέληξαν με τον Haslam στη δεύτερη θέση, ενώ ο Πράσινος Tom είχε αρχίσει να χτίζει διαφορά.
Στον 3ο γύρο ο Jonathan Rea την έπεσε στον Checa και άγγιξε το τιμόνι της Althea Ducati, στέλνοντας τον Ισπανό σε ένα ατέλειωτο τουμπίδι και στην εργασιακή εφεδρεία, για το Α’ Σκέλος τουλάχιστον. Έτσι εκμηδενίστηκαν οι ελπίδες του πρωταθλητή Carlos, να παλέψει για ένα καλό αποτέλεσμα και μαζί να αμυνθεί του τίτλου του. Κανένας σεβασμός από τους νέους…
Κάπου εκεί άρχισε μια διαβολεμένη επίθεση ο Chaz Davies, που έφτασε γρήγορα το γκρουπ το οποίο πάλευε για τη δεύτερη θέση. Τσίμπησε αμέσως τον Haslam που είχε κάνει την εξοδούλα του λίγο νωρίτερα, και βρέθηκε στην 4η θέση, πίσω από τον Laverty (Aprilia).
Μπροστά του οδηγούσαν επιθετικά ο Davide Giugliano και ο αγριεμένος Jonathan Rea. Όμως ο αναβάτης της Honda, έχοντας ίσως χάσει το μυαλό του όταν έμαθε ότι θα οδηγήσει στο Mugello την RCV του Stoner, το παράκανε με το ανέβασμα ρυθμού και στον 11ο γύρο τσακίστηκε.
Με τον Sykes ακλόνητα πρώτο και την πίστα πια σχεδόν στεγνή, ο Melandri που είχε ξεμείνει στην 6η θέση άρχισε να κατεβάζει προσεκτικά χρόνους, τακτική που υιοθέτησε παράλληλα και ο Biaggi, ακόμα πιο πίσω. Ο Giugliano που οδηγούσε στην 3η θέση υπέκυψε σύντομα στους Davies και Haslam, ενώ μερικές στροφές αργότερα έπεσε. Μάλλον έμεινε από πίσω λάστιχο.
Με 9 γύρους να απομένουν ο Davies προσπέρασε εντυπωσιακά τον Laverty, που πάνω στην αναμπουμπούλα προσπεράστηκε και από τους Haslam και Melandri. Δύο γύρους μετά ο Άγγλος της BMW επιτέθηκε στον Davies, τα φέρινγκ τους ακούμπησαν και έπεσαν αμφότεροι, αλλά… κατάφεραν να επιστρέψουν στον αγώνα στην 4η και 6η θέση αντίστοιχα.
Με το δώρο αυτό ο Melandri βρέθηκε από το πουθενά 2ος, μπροστά από τους Laverty, Davies, Biaggi και Haslam. Στον τελευταίο γύρο ο Davies ξαναπέρασε με υπερπροσπάθεια τρίτος αλλά ανοίχτηκε υπερβολικά, πάτησε στο υγρό χορτάρι και έπεσε, ενώ την ίδια στιγμή ο Michele Fabrizio έπιανε τον Haslam.
Ο Sykes πέρασε τη γραμμή τερματισμού 8 δευτερόλεπτα μπροστά από τους Melandri και Biaggi. Ο γερόλυκος Ιταλός διατηρεί έτσι την πρωτοπορία του στη βαθμολογία, πετσοκομμένη όμως στους μόλις 6,5 βαθμούς.
Τέταρτος τερμάτισε ο Laverty που «ξαφνικά» έχασε 1,4 δευτ. στην τελευταία στροφή. Ο Michele Fabrizio πήρε σημαία 5ος, μπροστά από τον Leon Haslam, ενώ ο Canepa ήταν 7ος και πρώτος με Ducati. Κι όμως πριν τον αγώνα οι Ιταλικές μοτοσυκλέτες έδειχναν αχτύπητες στη μοσχοβίτικη πίστα.
Στην 8η θέση ήρθε ο Lorenzo Zanetti, ο οποίος κατάφερε να μείνει μπροστά από τον νέο του συναθλητή Sylvain Guintoli (δεν τερμάτισε), ενώ οι John Hopkins και David Salom συμπλήρωσαν τη δεκάδα.
Δείτε τα highlights και τις επίμαχες φάσεις του Α’ σκέλους στο video
Αποτελέσματα Α’ Σκέλους WSBK στην Μόσχα:
1 66 SYKES T Kawasaki ZX-10R 1’37.154 –
2 33 MELANDRI M BMW S1000 RR 1’36.949 8,878
3 3 BIAGGI M Aprilia RSV4 Factory 1’37.236 12,603
4 58 LAVERTY E Aprilia RSV4 Factory 1’36.993 13,027
5 84 FABRIZIO M BMW S1000 RR 1’38.050 29,582
6 91 HASLAM L BMW S1000 RR 1’36.729 30,587
7 59 CANEPA N Ducati 1098R 1’38.552 32,170
8 87 ZANETTI L Ducati 1098R 1’38.165 34,704
9 21 HOPKINS J Suzuki GSX-R1000 1’37.923 40,366
10 44 SALOM D Kawasaki ZX-10R 1’38.057 41,143
11 76 BAZ L Kawasaki ZX-10R 1’37.755 44.363
12 86 BADOVINI A BMW S1000 RR 1’38.121 47,813
13 4 AOYAMA H Honda CBR1000RR 1’38.618 52,650
14 5 LUNDH A Kawasaki ZX-10R 1’39.698 1’20.273
15 2 CAMIER L Suzuki GSX-R1000 1’37.405 2 γύροι
16 69 MCFADDEN D Kawasaki ZX-10R 1’41.319 3 γύροι
Εγκατέλειψαν
19 DAVIES C Aprilia RSV4 Factory 1’36.935 συμπλήρωσε 2 γύρους
34 GIUGLIANO D Ducati 1098R 1’37.075 συμπλήρωσε 12 γύρους
65 REA J Honda CBR1000RR 1’37.480 συμπλήρωσε 15 γύρους
7 CHECA C Ducati 1098R 1’42.858 συμπλήρωσε 23 γύρους
50 GUINTOLI S Ducati 1098R 1’42.043 συμπλήρωσε 23 γύρους