Δόθηκε έγκριση στην έκτακτη -wildcard- συμμετοχή μιας μοτοσυκλέτας CRT με κινητήρα Suzuki, στον αγώνα MotoGP της Ινδιανάπολης, τον Αύγουστο.
Η συμμετοχή δηλώθηκε από την GPtech, η οποία ανέθεσε στην BCL Motorsports να σχεδιάσει το πλαίσιο και στην Vesrah Suzuki/MCJ Motorsports την εξέλιξη του κινητήρα.
Το πλαίσιο κατασκευάζεται από μασίφ αλουμίνιο και είναι σχεδιασμένο ώστε να δέχεται τον κινητήρα του Suzuki GSX-R 1000. Το σχέδιο άρχισε να δουλεύεται από φέτος τον Ιανουάριο αθόρυβα, μέχρι να εξασφαλιστεί η συμμετοχή. Τώρα που αυτό επιτεύχθηκε, μένει να οριστεί ο αναβάτης.
«Οι νέοι κανονισμοί των CRT μάς προσφέρουν την ελευθερία να δημιουργήσουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που μπορεί να σταθεί άξια στην εκκίνηση ενός αγώνα MotoGP», δήλωσε ο ιδιοκτήτης της Gptech, Geoff Maloney. «Ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι βοήθησαν από το παρασκήνιο!»
Από ό,τι φαίνεται, η μοτοσυκλέτα θα είναι η πρώτη CRT MotoGP που φορά κινητήρα Suzuki. Μέχρι σήμερα οι μοτοσυκλέτες της κατηγορίας είχαν κινητήρες των Aprilia, BMW, Honda και Kawasaki.
«Η δυνατότητα να εξελίξουμε έναν κινητήρα Suzuki GSX-R 1000 σύμφωνα με τους κανονισμούς CRT των MotoGP αποτελεί τεράστια ευκαιρία και ειλικρινά πιστεύω ότι θα δημιουργήσουμε ένα πραγματικά ανταγωνιστικό σύνολο», δήλωσε ο Mark Junge, ιδιοκτήτης της Vesrah Suzuki/MCJ Motorsports.
Μόλις πρόσφατα ανακοίνωσε η FIM ότι οι έκτακτες συμμετοχές των αγώνων MotoGP θα έχουν στη διάθεσή τους, κατά παρέκκλιση των ισχυόντων, 3 κινητήρες ανά event. Αντίθετα, μια ομάδα MotoGP έχει στη διάθεσή της για κάθε αναβάτη 6 μόλις κινητήρες για όλη τη σεζόν, ενώ οι ομάδες CRT έχουν 12.
Η Attack Performance έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα συμμετάσχει και στους δύο αμερικάνικους αγώνες, δηλαδή στην Laguna Seca (27-29 Ιουλίου) και στην Ινδιανάπολη (17-19 Αυγούστου).
Οι συμμετοχές των GPtech και Attack είναι προσώρας οι μόνες έκτακτες (wildcard) συμμετοχές της σεζόν του 2012, της πρώτης για τους κινητήρες των 1.000cc και των ομάδων CRT.
Είναι προφανές ότι η τεχνογνωσία θα αξιοποιηθεί και για την καλύτερη προετοιμασία ενόψει της επίσημης επιστροφής της Suzuki στα motoGP το 2014.