Το νέο Honda CRF250L είναι μια μοτοσικλέτα διπλής χρήσης, αξιόπιστη στο δρόμο και απολαυστική στο χώμα, που μπορεί άνετα να παίξει και το ρόλο του καλύτερου δασκάλου για τα πρώτα σας βήματα στο χώμα.

Τα συστατικά στοιχεία μιας αληθινής μοτοσικλέτας διπλής χρήσης υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια στο DNA της Honda. Στα τέλη της δεκαετίας του 1970 λανσαρίστηκε η XL250S, μία μοτοσικλέτα που συνδύαζε γνήσια χρηστικότητα στο δρόμο με άριστες επιδόσεις εκτός δρόμου. Η σειρά XL που ακολούθησε γνώρισε μεγάλη επιτυχία επιβεβαιώνοντας ότι μέσα από το συνδυασμό ενός οικονομικού και εύχρηστου μονοκύλινδρου τετράχρονου κινητήρα και ενός αξιόπιστου πλαισίου γεννήθηκε μία μοτοσικλέτα πρακτική, ευέλικτη και, όπως δηλώνουν οι αναβάτες σε όλο τον κόσμο, απολαυστική.

Οι υπεύθυνοι του τμήματος R&D της Honda αφιέρωσαν πολύ χρόνο μελετώντας τη δημιουργία μιας ολοκαίνουργιας μοτοσικλέτας διπλής χρήσης. Η μακρόχρονη ιστορία και παράδοση της εταιρίας – σε αγώνες εκτός δρόμου και εργαλεία διπλής χρήσης – αποτέλεσε σημαντική συμβολή ξεκινώντας η εξέλιξη της μοτοσικλέτας ενέπνευσε την ομάδα που δούλεψε πάνω στο project από την πρώτη στιγμή.

Προτεραιότητα είχε η κάλυψη των αναγκών των πελατών. Αν και μερικοί αναβάτες επιμένουν σε αγωνιστικές επιδόσεις εκτός δρόμου, πολλοί εκτιμούν την ευκολία χρήσης, την πρακτικότητα και την άνεση. Για χρήση στην πόλη τις εργάσιμες ημέρες, ήθελαν μία ανθεκτική, πρακτική μοτοσικλέτα με προηγμένο off-road στυλ. Αλλά το Σαββατοκύριακο, έπρεπε η ίδια μοτοσικλέτα να τους προσφέρει το εισιτήριο για οποιαδήποτε απόδραση, στο δρόμο ή στο χώμα.

Οι μηχανικοί εξέλιξης είδαν τη νέα πλατφόρμα διπλής χρήσης της Honda με παγκόσμια προοπτική, σαν μία μοτοσικλέτα που προοριζόταν για όλο τον κόσμο. Και πέρα από τον ισχυρό και οικονομικό κινητήρα, χρειαζόταν και ένα πλαίσιο ικανό να αντεπεξέρχεται σε ποικίλες και απαιτητικές συνθήκες. Η μοτοσικλέτα έπρεπε να είναι προσιτή οικονομικά στις διάφορες αγορές, προσφέροντας υψηλή ποιότητα και άριστη σχέση αξίας/τιμής (value for money), με προτεραιότητα στο χαμηλό συνολικό λειτουργικό κόστος.

Η CRF250L είναι μία ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα διπλής χρήσης. Οι διαστάσεις, η εργονομία, το χαμηλό βάρος, οι αναρτήσεις με τις μεγάλες διαδρομές (πιρούνι 43mm Showa USD εμπρός, Pro-link πίσω) της επιτρέπουν να κινείται με περισσή άνεση στην πόλη αλλά και σε περιοχές εκτός δρόμου. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας αποδίδει ωφέλιμη ισχύ και ροπή σε μία μεγάλη γκάμα στροφών με άριστη οικονομία καυσίμου. H μοντέρνα σχεδίαση δανείζεται στοιχεία από τη θρυλική αγωνιστική σειρά των CRF, ενώ τόσο η ποιότητα κατασκευής όσο και το κύρος της μοτοσικλέτας είναι υψηλά όπως θα περίμενε κάποιος από ένα προϊόν Honda.

Πηγή: Mototriti.gr