Ο Carlos Checa (Althea Ducati) πρόσθεσε άλλη μια νίκη στο ενεργητικό του, τερματίζοντας μπροστά από τον Tom Sykes με το ZX-10R, μετά από μάχη που κράτησε σχεδόν μισόν αγώνα και κρίθηκε από τη φθορά των ελαστικών, κατά τον 1ο σκέλος του αγώνα SBK στην Imola.

Οι δυο τους ξεκίνησαν πολύ γρήγορα και απομακρύνθηκαν σύντομα από τους υπόλοιπους, με τον Sykes να οδηγεί την κούρσα στο πρώτο μισό του αγώνα. Μετά τη μέση όμως ο Checa πέρασε βελούδινα πρώτος και άρχισε να χτίζει γύρο με τον γύρο μια διαφορά, ως τον τερματισμό.

Πίσω τους ο Max Biaggi και ο συναθλητής του Eugene Laverty μονομάχησαν για λίγο για την τρίτη θέση. Στον 3ο γύρο ο Laverty τα έκανε μαντάρα στο τελευταίο σικέην και έχασε πολλές θέσεις.

Ο Leon Haslam άρπαξε την ευκαιρία, ανέβασε ρυθμό και έδειχνε έτοιμος για μεγάλα πράγματα, αλλά σε ένα σικέην βγήκε κι αυτός, αναγκάζοντας τον Guintoli να αλλάξει γραμμή, πράγμα που τον έστειλε πάνω στον Chaz Davies.

Οι Davies και Guintoli εγκατέλειψαν και είναι κρίμα, για τον Γάλλο κυρίως, που είχε εξαιρετική εμφάνιση όλο το σαββατοκύριακο. Ο Haslam ξαναβρήκε ρυθμό και τελικά κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Biaggi, τον οποίο πέρασε μόλις στον 17ο γύρο.

Πολύ δυνατά πάλεψε ο Laverty για να περάσει τον μαχητικότατο Lorenzo Zanetti και να πάρει την 5η θέση. Στη συνέχεια ο Zanetti υπέκυψε στην ανωτερότητα των Marco Melandri και Joan Lascorz, συμβιβαζόμενος με την 8η θέση.

Ο Jonathan Rea ακολούθησε στην 9η, δείχνοντας να συνέρχεται από το τρομαχτικό χάισαϊντ του Σαββάτου που θα μπορούσε κάλλιστα να έχει τελειώσει την καριέρα του.

Ο καιρός ήταν καλός, αλλά η ατμόσφαιρα ψυχρή, καθώς η καλοκαιρία που επικρατούσε 10 μέρες τώρα σε όλη την Ευρώπη προερχόμενη από την Αφρική, έφτασε στο τέλος της. Το βράδυ του Σαββάτου η θερμοκρασία έπεσε κατά 10 ολόκληρους βαθμούς, πράγμα που επέτρεψε στον Sykes να κινηθεί πολύ γρήγορα στο πρώτο μισό του αγώνα.

Όμως η Kawasaki πρέπει να βρει οπωσδήποτε ένα αντίδοτο στην γρήγορη φθορά των ελαστικών της, αν θέλει να κερδίσει ποτέ έναν στεγνό αγώνα. Ο Checa από την άλλη έκανε τον καλύτερο χρόνο του στο 13ο γύρο, πράγμα που δείχνει τόσο πόσο ευγενικά φέρεται στα λάστιχά της η Ducati.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα 1ου σκέλους αγώνα SBK στην Imola


Θέση Αρ. Αναβάτης Μοτοσυκλέτα Χρόνος Διαφορά

1 7 CHECA C Ducati 1098R 1’47.877
2 66 SYKES T Kawasaki ZX-10R 1’48.012 3.206
3 91 HASLAM L BMW S1000 RR 1’48.095 5.593
4 3 BIAGGI M Aprilia RSV4 Factory 1’48.248 6.519
5 58 LAVERTY E Aprilia RSV4 Factory 1’49.108 24.662
6 33 MELANDRI M BMW S1000 RR 1’48.577 27.261
7 17 LASCORZ J Kawasaki ZX-10R 1’48.708 27.384
8 87 ZANETTI L Ducati 1098R 1’48.258 28.299
9 65 REA J Honda CBR1000RR 1’48.553 34.067
10 59 CANEPA N Ducati 1098R 1’48.626 35.724
11 96 SMRZ J Ducati 1098R 1’48.735 36.738
12 121 BERGER M Ducati 1098R 1’49.410 37.257
13 21 HOPKINS J Suzuki GSX-R1000 1’50.332 50.418
14 36 MERCADO L Kawasaki ZX-10R 1’50.204 53.623
15 86 BADOVINI A BMW S1000 RR 1’49.616 53.942
16 68 MCCORMICK B Ducati 1098R 1’50.147 54.139
17 18 AITCHISON M BMW S1000 RR 1’50.348 57.944
18 4 AOYAMA H Honda CBR1000RR 1’49.140 1’06.233
19 44 SALOM D Kawasaki ZX-10R 1’50.646 5 Laps
RET 84 FABRIZIO M BMW S1000 RR 1’49.185 13 Laps
RET 34 GIUGLIANO D Ducati 1098R 1’49.472 13 Laps
RET 50 GUINTOLI S Ducati 1098R 20 Laps
RET 19 DAVIES C Aprilia RSV4 Factory 20 Laps
RET 2 CAMIER L Suzuki GSX-R1000
RET 15 ALFONSI L Honda CBR1000RR