Το Crosstourer αποτελεί τη νέα ναυαρχίδα της Honda όσον αφορά στα On-Off. Συνδυάζει στοιχεία όπως τον V4 κινητήρα των 1200 κυβικών, με ψηλές αναρτήσεις, και εκτεταμένο ηλεκτρονικό οπλοστάσιο.
Η Honda επέλεξε να ανταγωνιστεί τα σύγχρονα μεγάλα adventure bikes, δίνοντας ιδιαίτερα ισορροπημένα χαρακτηριστικά στο νέο της μεγαθήριο. Απορρίπτοντας τη λύση του Ducati Multistrada (πολύ ασφάλτινο), και στην αντίπερα όχθη την ιδέα του KTM 990 Adventure (πολύ χωμάτινο), το Crosstourer παίζει σε ένα ενδιάμεσο τερέν.
Σίγουρα η έμφαση δίνεται στην άσφαλτο (μεγάλος V4, βάρος, ελαστικά, κλπ), όμως το ιαπωνικό μαμούθ δεν θα πει όχι σε λογική χωμάτινη χρήση, μεταφέροντας με στιλ τον αναβάτη του σε δύσβατες βουνοκορφές, και απομονωμένες παραλίες.
Αισθητική – Κομψό, κι αιχμηρό
Όπως και στο Crossrunner, η Honda ήταν ιδιαίτερα προσεκτική, ώστε η μοτοσικλέτα της να μην μεταφέρει το βάρος της και οπτικά –όπως για παράδειγμα το BMW R 1200 GS Adventure. Το design είναι αιχμηρό, sport, και ακολουθεί έξυπνες λύσεις, ώστε να μειωθεί κατά το δυνατόν οπτικά ο όγκος του Crosstourer.
Έτσι τα δυο φωτιστικά σώματα του προβολέα έχουν τοποθετηθεί το ένα πάνω απ’ το άλλο, ελαχιστοποιώντας τη μετωπική επιφάνεια της μοτοσικλέτας. Κι η έλλειψη όγκου συνεχίζεται στα πλαστικά του μπροστινού μέρους, δίνοντας την εντύπωση μιας περισσότερο αιχμηρής κατασκευής.
Ταυτόχρονα το πίσω μέρος διαθέτει βάση για top-case, και μια ράγα -κάτω από τις χειρολαβές του συνεπιβάτη- πάνω στην οποία δένουν οι πλαϊνές βαλίτσες. Και για πρώτη φορά σε μια μοτοσικλέτα της Honda, οι λαμπτήρες των φλας είναι τεχνολογίας LED.
Πηγή: mototriti