Best seller της Honda, το Civic 9ης γενιάς στηριζόμενο στις αξίες του προκατόχου του εξελίχθηκε σε όλους τους τομείς από τους μηχανικούς της Honda και διαθέτει μία εντυπωσιακή σπορ σχεδίαση και κορυφαία για την κατηγορία του χαρακτηριστικά άνεσης ασφάλειας και οδηγικής συμπεριφοράς σε συνδυασμό με την οικονομία καυσίμου και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2.

Tο νέο Civic έχει σχεδιαστεί για τους ευρωπαίους πελάτες. Έχει δοκιμαστεί περισσότερο από κάθε άλλο αυτοκίνητο της Honda στους δρόμους της Ευρώπης. Το νέο Civic είναι διασκεδαστικό και άνετο, δυναμικό και ταυτόχρονα ασφαλές χωρίς να έχει γίνει κανένας συμβιβασμός για την επίτευξη όλων αυτών των βελτιώσεων. Το νέο Civic δεν είναι απλώς μια εξέλιξη, είναι μια επαναστατική εξέλιξη – revolutionary evolution. Το νέο Civic θα παράγεται μόνο στην Ευρώπη και οι πωλήσεις του στην Ελληνική αγορά θα ξεκινήσουν το Μάρτιο του 2012.»

Η περίοδος εξέλιξης του νέου Civic διήρκεσε τέσσερα χρόνια. Σχεδόν όλα τα εξαρτήματα του νέου Civic είναι καινούργια ή σημαντικά αναβαθμισμένα: έμφαση δόθηκε στη ρύθμιση της ανάρτησης για βελτιωμένη οδηγική άνεση και οδική συμπεριφορά, στα υλικά της καμπίνας για μία αναβαθμισμένη συνολική ποιότητα, στα νέα στιλιστικά στοιχεία και την αεροδυναμική για μία ανανεωμένη εικόνα και βελτιωμένη απόδοση, και τέλος στους κινητήρες για αύξηση των επιδόσεων και μείωση των εκπομπών CO2. Το νέο Civic θα προσφέρεται με τρεις εκδόσεις κινητήρων: ένα βενζινοκινητήρα 1.4 l, ένα βενζινοκινητήρα 1.8 l και μία μονάδα diesel 2.2 l.

Όλοι συνδυάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ECO Assist, προηγμένη τεχνολογία ελέγχου ανεφοδιασμού και Idle Stop. Ο κινητήρας 1.8 lt. l μπορεί να συνδυάζεται με 5-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Πρωταρχικός στόχος στην εξέλιξη των κινητήρων και κιβωτίων ήταν να διατηρηθεί η οδηγική εμπειρία υψηλών επιδόσεων παράλληλα με τη βελτίωση της συνολικής απόδοσης του κινητήρα, για μικρότερο λειτουργικό κόστος.

Εσωτερική αισθητική

· Νέα λειτουργική διάταξη cockpit (διζωνικό ταμπλό οργάνων)

· Έγχρωμη οθόνη i MID TFT με λειτουργία υποστήριξης οικολογικής οδήγησης Eco, απεικόνιση λειτουργιών ήχου και υποστήριξη χρήστη

· Ηχοσύστημα υψηλών προδιαγραφών με ποιοτικά 20cm 90W subwoofer και 25mm AL dome tweeters (προαιρετικά)

· Νέα υλικά στις επιφάνειες επαφής σε όλη την καμπίνα ανώτερης αισθητικής και ποιότητας

· Νέα σχεδίαση τιμονιού με εργονομικά χειριστήρια, μαλακό δέρμα και άνετες ραφές (ανάλογα με την έκδοση)

· Μπλε κρυφός φωτισμούς εσωτερικού (ανάλογα με την έκδοση)

Εξωτερική αισθητική

· Χαμηλότερο και φαρδύτερο αεροδυναμικό μονοκόμματο προφίλ

· Κομψή εμφάνιση με ενιαία αισθητική που περιλαμβάνει τους θόλους των τροχών και το αμάξωμα

· Χαμηλότερη και φαρδύτερη μετωπική επιφάνεια

· Πίσω φώτα με αεροδυναμικά χαρακτηριστικά

· Νέα σχεδίαση φώτων φρένων και φλας

· Νέες εξωτερικές αποχρώσεις

· Χαμηλός συντελεστής αεροδυναμικής CD 0,27

Άνεση και πρακτικότητα

Κάθισμα με θαλάμους αέρα για οσφυϊκή και πλευρική υποστήριξη

· Χρονοδιακόπτης ηχοσυστήματος μετά την αφαίρεση του κλειδιού

· Μεγάλο ηλεκτρικό σκιάδιο με κεντρικό άνοιγμα

· Σύστημα πλοήγησης HDD με απεικόνιση βελών, 11 γλώσσες και οθόνη 800x480mm WVGA (ανάλογα με την έκδοση)

· Ηλεκτρικά παράθυρα με λειτουργία τηλεχειρισμού μέσω του κλειδιού

· Οι εξωτερικοί καθρέπτες αναδιπλώνονται και μαζεύονται από το μπουτόν εκκίνησης χωρίς κλειδί,

· Hill start assist

· Κονσόλα πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων με USB/iPod και εισόδους aux

· Ανανεωμένες εσωτερικές και εξωτερικές λαβές θυρών

· Πιο ομαλή αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων

Οικονομία καυσίμου και περιβαλλοντικές επιδόσεις

ECO Assist

· Idle Stop

· Έλεγχος πολλαπλών σταδίων ACG

· Μειωμένες τριβές κινητήρα

· Βελτιστοποιημένη καύση

· Ενεργή γρίλια αεραγωγού στα μοντέλα diesel

Ασφάλεια

· Οκτώ αερόσακοι

· Φώτα ημέρας LED για πιο ευδιάκριτη παρουσία

· Αυτόματο σύστημα υποστήριξης μεγάλης σκάλας (ανάλογα με την έκδοση)

· Ευδιάκριτο, ψηλά τοποθετημένο φως stop

· ACC (Adaptive Cruise Control), CMBS (Collision Mitigation Brake System (ανάλογα με την έκδοση)

· Σύστημα μεταβλητού περιοριστή ταχύτητας Variable speed limiter system

· Μικροφωνική εγκατάσταση για hands-free κλήσεις (ανάλογα με την έκδοση)

· Χαμηλωμένο πίσω παρμπρίζ για καλύτερη ορατότητα από τη θέση του οδηγού

· Βελτιωμένη ευστάθεια σε πλάγιους ανέμους

Κινητήρας

· 1.4 lt. i-VTEC βενζινοκινητήρας που εκπέμπει 129 g/km CO2 με 100 PS και ροπή 127 Nm ροπή στις 4800 rpm

· 1.8 lt. i-VTEC βενζινοκινητήρας που εκπέμπει 137g/km CO2 με 142 PS στις 6500 rpm και ροπή 174 Nm στις 4300 rpm

· 2.2 lt. i-DTEC diesel που εκπέμπει 110g/km CO2 με 150 PS και ροπή 350 Nm.

Πηγή: auto24.gr