Οι πληροφορίες που συνόδευαν τη νέα, ένατη, γενιά του Honda Civic ήταν εξαιρετικά περιορισμένες. Αυτό, όμως, πλέον άλλαξε, καθώς η ιαπωνική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα αρκετά στοιχεία.

Το ευρωπαϊκών προδιαγραφών νέο Honda Civic είναι 10 χλστ. πιο πλατύ και 20 χλστ. πιο χαμηλό από το απερχόμενο μοντέλο, γεγονός που του προσδίδει ένα πιο επιθετικό ύφος, το οποίο ενισχύεται τις 16άρες ή 17άρες ζάντες αλουμινίου.

Στο εσωτερικό, υπάρχουν μαλακά πλαστικά, ανασχεδιασμένο τιμόνι, ένα πολυσύστημα με οθόνη αφής και συνδεσιμότητα bluetooth. Ο χώρος αποσκευών έχει ωφέλιμο όγκο 401 λίτρων.

Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, υπάρχουν τρεις επιλογές.

-Ο 1,4 i-VTEC αποδίδει εκ νέου 100 ίππους και 127 Nm. Με αυτό το μοτέρ το νέο Civic κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 13,4 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 187 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση έχει πέσει στα 5,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 129 γρ./χλμ.

-Επόμενη επιλογή παραμένει το σύνολο 1,8 i-VTEC των 142 ίππων και των 174 Nm. Αυτά τα νούμερα επιτρέπουν στο Civic να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ., ενώ του δίνουν μια τελική ταχύτητα 215 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση έχει μειωθεί στα 5,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 137 γρ./χλμ.

-Τέλος, το diesel μοτέρ 2,2 i-DTEC αποδίδει 150 ίππους και 350 Nm. Το 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 8,5 δλ., η τελική είναι 217 χλμ./ώρα, ενώ τα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών CO2 βρίσκονται στα 4,2 λτ./100 χλμ. και 110 γρ./χλμ., αντίστοιχα.

Πηγή: autotriti.gr