Η Hyundai παρουσιάζει το νέο Ioniq στο Generation Ioniq Tour, που πραγματοποιείται σε μεγάλες πόλεις σε όλη την Ευρώπη, από τις 29 Αυγούστου έως τις 6 Σεπτεμβρίου, όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να οδηγήσουν το αυτοκίνητο και να βιώσουν τα προνόμια των ηλεκτρικών μοντέλων.
Στο Generation Ioniq Tour, οι ενδιαφερόμενοι επισκέπτες μπορούν καθημερινά να επισκέπτονται το χώρο από τις 11.00 π.μ. έως τις 20.00 μ.μ. Η περιοδεία, μετά το ντεμπούτο στη Φραγκφούρτη, υποδέχεται τους επισκέπτες σε Όσλο, Άμστερνταμ και Μιλάνο.
Το Ioniq είναι το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που προσφέρει μια επιλογή από τρία εναλλακτικά συστήματα κίνησης: Υβριδικό, plug-in υβριδικό και πλήρως ηλεκτρικό σε έναν ενιαίο τύπο αμαξώματος. Αυτή η καινοτόμος νέα προσέγγιση από την Hyundai κάνει προσιτή στο ευρύ κοινό την ηλεκτροκίνηση και την οδήγηση οχημάτων με χαμηλές έως μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Στο περίπτερο με σήμα «Q», οι επισκέπτες εξοικειώνονται με το αυτοκίνητο μέσω της τεχνολογίας «augmented reality», με ιδιαίτερα ψυχαγωγικό και ενημερωτικό περιεχόμενο που βασίζεται σε εξειδικευμένο πρόγραμμα υπολογιστή, παρέχοντας ένα υπερσύγχρονο θέαμα.
Ένα ειδικά διαμορφωμένο Ioniq app παρέχει πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τις λεπτομέρειες του αυτοκινήτου, όπου ο χρήστης θα λαμβάνει μέσω της κάμερας του tablet ή του smartphone. Προβάλλεται μέσω γυαλιών εικονικής πραγματικότητας κι έτσι το Ioniq προβάλλεται με ένα συναρπαστικό τρόπο σε βίντεο 360°. Ένα ακόμα highlight, είναι ο ψηφιακός τοίχος επιθυμιών, που επιτρέπει στους επισκέπτες να εκφράσουν τις επιθυμίες τους για το μέλλον και να μοιραστούν το video link με τους φίλους τους μέσω των κοινωνικών δικτύων.
Με έμφαση στα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας για τις καμπάνιες της, η εταιρεία έχει δημιουργήσει περιεχόμενο για να εξηγήσει τις τεχνολογίες του Ioniq και να αναδείξει τα πλεονεκτήματα του κάθε συστήματος μετάδοσης κίνησης, ενημερώνοντας τους πελάτες για την κάθε λύση. Τα videos, τα γραφικά και το περιεχόμενο της τεχνολογίας «augmented reality» παρέχουν πληροφορίες και πλούσια εμπειρία στους πελάτες, σε απευθείας σύνδεση, σε κινητές συσκευές και σε περιβάλλον εκθεσιακών χώρων.
Οι καμπάνιες προ-λανσαρίσματος και λανσαρίσματος του πρωτοποριακού μοντέλου βασίζονται σε ένα ψηφιακό κόμβο, με όλα τα περιεχόμενα σε μια κεντρική τοποθεσία. Ένα απλό, διαφανές εργαλείο σύγκρισης βοηθά να συγκριθεί γρήγορα το Ioniqν με τους κύριους ανταγωνιστές του.
Με γνώμονα μια αναλυτική προσέγγιση, η Hyundai μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες πληροφόρησης των πελατών: για παράδειγμα, έχει βελτιστοποιηθεί η αναζήτηση μέσω κινητού τηλεφώνου, καθώς είναι ένα σημαντικό κανάλι επικοινωνίας για το κοινό του.
Το υβριδικό και το ηλεκτρικό Ioniq θα λανσαριστούν σταδιακά στις ευρωπαϊκές αγορές από τα τέλη του 2016 και μετά, ενώ το Plug-in θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2017.
Νίκος Τσάδαρης