Με μήκος 3,56 μέτρων, οικονομικό μοτέρ 1,0 λίτρου και ενδιαφέρουσα εμφάνιση, το Citigo θα αποτελέσει, μέσα στο 2012, τον εκπρόσωπο της Skoda στη σημαντική μίνι κατηγορία.
«Το Citigo είναι μια από τις βασικές κολώνες της αναπτυξιακής στρατηγικής μας. Ανοίγει το δρόμο προκειμένου η φίρμα μας να δραστηριοποιηθεί σε μια πολύ υποσχόμενη κατηγορία». Με αυτά τα λόγια προλόγισε το Citigo ο Πρόεδρος της Skoda, Καθηγητής Winfried Vahland. Επί της ουσίας έχουμε να κάνουμε με ένα πολύ ενδιαφέρον νέο μοντέλο που αποτελεί «στενό συγγενή» του up!, δηλαδή του νέου μίνι αυτοκινήτου που παρουσίασε επίσημα στη Φρανκφούρτη πριν λίγες ημέρες η άμεση συνεργάτιδα της Skoda, VW.
Από εμπορικής άποψης, όπως και τα περισσότερα μίνι μοντέλα, έτσι και το Citigo απευθύνεται περισσότερο σε νεαρότερης ηλικίας κοινό ή και σε μικρές οικογένειες που αναζητούν το ιδανικό 2ο ή και 3ο αυτοκίνητο. «Βλέπουμε την αυξημένη ζήτηση για κομπακτ αυτοκίνητα με χαμηλή κατανάλωση, προσιτή τιμή και γενικά χαμηλά λειτουργικά κόστη. Το νέο μοντέλο της Skoda είναι η απάντηση σε αυτή την τάση» συμπληρώνει σχετικά ο κος. Vahland.
Στον τομέα των διαστάσεων, το Citigo έχει μήκος 3,56 μέτρα, πλάτος 1,65 μέτρα και ύψος 1,48 μέτρα. Ενδεικτικά λοιπόν σημειώνεται, ότι είναι αισθητά πιο κοντό από τη μικρή Fabia, το μήκος της οποίας είναι 4,0 μέτρα. Εν τω μεταξύ, ο χώρος αποσκευών του έχει όγκο 251 λίτρων, νούμερο που θεωρείται εξαιρετικά υψηλό για τα δεδομένα της κατηγορίας των μίνι. Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων η χωρητικότητα εκτινάσσεται στα 951 λίτρα.
Τεράστιο ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Citigo, το οποίο αρχικά θα δούμε στην αγορά με ένα 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου, σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης 60 και 75 ίππων. Στην πλέον οικολογική Green Tec έκδοση η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 4,2 λτ./100 χλμ. και 4,3 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα, με CO2 97 και 99 γρ./χλμ. Γενικά, η έκδοση των 60 ίππων έχει μέση κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ. και CO2 105 γρ./χλμ., ενώ το Citigo με τους 75 ίππους καταναλώνει κατά μέσο όρο 4,7 λτ./100 χλμ. με CO2 108 γρ./χλμ.
Πηγή: autotriti.gr