Το ευρωπαϊκό τμήμα της MUGEN έφτιαξε μια ακόμα ειδική εκδοχή του Honda Type R. Αυτή τη φορά η ισχύς του εκρηκτικού μοντέλου ανέρχεται στους 260 ίππους, είναι δηλαδή 30% πιο δυνατό από το «κανονικό» Type R.

Το Honda Civic Type R MUGEN έκανε ντεμπούτο το 2010 και κατασκευάστηκε σε ένα αυστηρά συλλεκτικό αριθμό των 20 μονάδων. Τώρα οι τεχνικοί της ευρωπαϊκής MUGEN που έχει την έδρα της στο Νορθάμπτον της Μεγάλης Βρετανίας, έκαναν εκ νέου τα «μαγικά» τους και έφτιαξαν (στο χέρι) ένα ακόμα πιο ισχυρό Type R. Το Honda Civic Type R MUGEN 2,2 φορά τον δίλιτρο ατμοσφαιρικό K20 κινητήρα που έχει υπερκυβιστεί, έχοντας πλέον χωρητικότητα 2.156 κ.εκ. και αποδίδει 260 ίππους και 240 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ.

Σε σύγκριση με το Type R παραγωγής, το πόνημα των ανθρώπων της MUGEN εμφανίζει αυξημένη ισχύ και ροπή κατά 30%. Τα νούμερα αυτά, αν συνδυαστούν με το μοναδικό body kit, τη σπορ ανάρτηση και τα ισχυρότερα φρένα, δίνουν τη συνολική εικόνα του πράγματος, που δεν είναι άλλη από την απόλυτη έκφραση της φιλοσοφίας που εκπροσωπεί το Type R της Honda.

Ο λόγος δημιουργίας του αυτοκινήτου είναι για να αποδοθεί ένας φόρος τιμής στον κινητήρα Κ20, του οποίου η παραγωγή σταμάτησε, καθώς δεν μπορούσε να πιάσει τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5. Ο εν λόγω κινητήρας δηλωνόταν από τη MUGEN ως αγωνιστικός του Group N της FIA και βρισκόταν πίσω από κάθε πόνημα της εταιρείας, οι άνθρωποι της οποίας έχουν φτιάξει τουλάχιστον 400 εφαρμογές στηριζόμενοι σε αυτόν.

Το αν θα το περάσει ή όχι στηn παραγωγή το Honda Civic Type R MUGEN 2,2 δεν έχει ακόμα αποφασιστεί. Βλέπετε, από τα 20 Honda Civic Type R MUGEN που είχε δημιουργήσει η εταιρεία, τα 4 παραμένουν απούλητα. Οπότε, ίσως αυτά τελικά υπερκυβιστούν και πουληθούν ως Honda Civic Type R MUGEN 2,2, ενώ εκείνοι που αγόρασαν τα 16 «κομμάτια» θα μπορούν, εφόσον το επιθυμούν, να αναβαθμίσουν τα αυτοκίνητά τους.

Πηγή: autotriti.gr