Το νέο Yaris διακρίνεται πλέον για τις πιο γωνιώδεις γραμμές του και για τις μεγαλύτερες σε σχέση με το παρελθόν εξωτερικές του διαστάσεις.
Από εκεί και πέρα, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην αεροδυναμική απόδοση του αμαξώματος, καθώς, σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, ο συντελεστής οπισθέλκουσας ανέρχεται στην απόλυτα ανταγωνιστική πλέον τιμή 0,285. Από πλευράς διαστάσεων, η νέα γενιά του ιαπωνικού μοντέλου βγαίνει ιδιαίτερα ωφελημένη, καθώς το συνολικό μήκος ανέρχεται πλέον στα 3.885 μ. (+135 χλστ.).
Σε ό,τι αφορά στα ατού που προκύπτουν από τη συγκεκριμένη επιλογή σε ότι αφορά στους διαθέσιμους χώρους στο εσωτερικό, τα νέα είναι εξίσου ευχάριστα. Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνουν οι ίδιοι οι δημιουργοί του νέου Vitz, οι πίσω επιβάτες έχουν τώρα στη διάθεσή τους επιπλέον 35 χλστ. «αέρα» για τα πόδια τους. Ακόμα μεγαλύτερα όμως είναι τα «συν» στο χώρο φόρτωσης, με το βάθος του τελευταίου να έχει αυξηθεί κατά 145 χλστ. (ωστόσο, προς το παρόν, δεν έχει καταστεί γνωστή η τιμή της χωρητικότητας του). Από εκεί και πέρα, το νέο και χαμηλότερο κατά 20 χλστ. σε ύψος νέο Yaris αναμένεται να είναι την ίδια στιγμή και αρκετά… ελαφρύ, με το συνολικό του βάρος να μην υπερβαίνει τα 1.000 κιλά.
Σε ό,τι αφορά στα μηχανικά μέρη και πάντοτε σε ότι έχει να κάνει με τις διαθέσιμες εκδόσεις στην εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας, κάτω από το καπό συναντάμε δύο μηχανικά σύνολα χωρητικότητας 1,0 και 1,3 λίτρων, με διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων και απόδοση ανάλογη με εκείνη των υπαρχόντων και στην Ευρώπη συνόλων της σειράς. Και οι δύο αυτοί βενζινοκινητήρες πάντως θα διαθέτουν, μεταξύ άλλων, σύστημα Start & Stop, που σβήνει και θέτει ξανά… σε ζωή τον κινητήρα σε χρόνο 0,35 δλ., όταν ο οδηγός επιλέξει ξανά την πρώτη σχέση στο κιβώτιο από την κατάσταση της ακινησίας.
Αντίστοιχο ασφαλώς σύστημα διαθέτουν και οι αποκλειστικά αυτόματες ιαπωνικές εκδόσεις του μοντέλου, οι οποίες είναι εφοδιασμένες με ένα νέο σύμφωνα με τους Ιάπωνες CVT κιβώτιο (συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων).
Πηγή: 4troxoi.gr