Η πρεμιέρα του Honda CR-Z Hybrid Racer στο Le Mans ήταν εντυπωσιακή. Αναμένουμε την αγωνιστική πρώτη στο Le Mans Vers Le Futur.

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός, από τότε που είδαν το φως της δημοσιότητας οι πρώτες φωτογραφίες και τα τεχνικά στοιχεία της πιο γρήγορης έκδοσης του Honda CR-Z, η οποία αποδίδει 200 ίππους δια χειρός Mugen. Και τώρα, η ιαπωνική φίρμα ετοιμάζει ένα CR-Z με την ίδια ιπποδύναμη για το Le Mans.

Τα τελευταία νέα λοιπόν από το … μέτωπο του αγωνιστικού τμήματος της Honda αφορούν στο υβριδικό CR-Z race car με το οποίο η ιαπωνική εταιρεία θα θα πάρει μέρος στον δεύτερο ετήσιο αγώνα Le Mans Vers Le Futur (στην κυριολεξία μεταφράζεται «το Le Mans του μέλλοντος»). Πρόκειται δε για έναν αγώνα υποστήριξης του 79ου γύρου του Le Mans που περιλαμβάνει τον αγώνα αντοχής των 24 ωρών.

Στο Le Mans Vers Le Futur, που δίνει μια γεύση για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του μέλλοντος, εκτός της Honda, θα συμμετάσχει και η Nissan με το καθαρά ηλεκτρικό Leaf Nismo RC.

Η αγωνιστική έκδοση του CR-Z Hybrid αναπτύχθηκε από την Honda Performance Development (HPD), που είναι ο τομέας της φίρμας που ασχολείται με το αγωνιστικό κομμάτι στις ΗΠΑ. Η πρώτη εμφάνιση του CR-Z race car στο κοινό, έγινε στην SEMA πέρσι στο Λας Βέγκας.

Το CR-Z race car χρησιμοποιεί το πάτωμα , τα μηχανικά μέρη αλλά και το υβριδικό σύστημα του αυτοκινήτου παραγωγής. Χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένη έκδοση του υβριδικού συστήματος κίνησης που διαθέτει το μοντέλο παραγωγής, που αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης 1,5-λίτρων, έναν ηλεκτρικό κινητήρα τοποθετημένο μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Η επιπλέον ισχύς του κινητήρα, που τώρα πλέον φθάνει τους 200 ίππους, προέρχεται από ένα turbo το οποίο διαθέτει ο 4κύλινδρος κινητήρας εσωτερικής καύσης των 1,5 λίτρων.

Πηγή: auto24.gr