Η Alpina που εξαγοράστηκε πρόσφατα από την BMW, περιποιήθηκε τη Σειρά 3 και 4 της γερμανικής μάρκας όπως της άρμοζε, παρουσιάζοντας ένα πολυτελές και εκπληκτικό αποτέλεσμα.

Αρχικά, προσφέρει υψηλές επιδόσεις, γιατί αύξησε την απόδοση του εξακύλινδρου twin-turbo κινητήρα 3,0 λίτρων σε 529 ίππους, που είναι μια αύξηση 34 ίππων σε σχέση με τις εκδόσεις χωρίς GT. Η ροπή παραμένει η ίδια και υπάρχει ένα 8-τάχυτο κιβώτιο Switch-Tronic.

Η τελική ταχύτητα είναι 192 χλμ/ώρα, έγραψε το CARBUZZ σε σχετικό δημοσίευμα, σημειώνοντας ότι οι αναβαθμίσεις δεν σταματούν εδώ.

Επίσης, το B3 GT διαθέτει αναθεωρημένους αποσβεστήρες για την τέλεια ισορροπία μεταξύ άνεσης και δυνατοτήτων. Το sedan διαθέτει μεγαλύτερο πίσω σταθεροποιητή, ενώ το B4 GT προσφέρει νέους σταθεροποιητές με ενισχυμένες συνδέσεις στον μπροστινό άξονα, νέο συντονισμό του τιμονιού, αναθεωρημένα αμορτισέρ και ένα αναθεωρημένο σύστημα τετρακίνησης που εστιάζει στην ακριβή οδήγηση στις στροφές.

Όλα τα μοντέλα διαθέτουν ένα αναθεωρημένο χαμηλότερο μπροστινό μέρος, ενώ το πίσω μέρος έχει επανασχεδιαστεί σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα φιλοξενώντας τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης.

Επιπλέον, οι τεράστιες ζάντες Alpina Classic 20 ιντσών είναι η πιο κομψή εξωτερική προσθήκη, που συμπληρώνεται τέλεια από τις διάσημες ριγέ γραμμές της μάρκας σε όλες τις πλευρές.

Στο εσωτερικό, το μοντέλο διαθέτει περισσότερες λεπτομέρειες και μοναδική επικάλυψη αριθμών που ενημερώνει τους επιβάτες ότι δεν πρόκειται για άλλη μια βαρετή σειρά BMW 3 ή 4.

Η τιμολόγηση των μοντέλων είναι υψηλή, με την B3 GT να έχει τιμή εκκίνησης 114.122 δολάρια, ενώ η B4 GT κοστίζει 116.806 δολάρια.