Αντιμέτωπο με την προοπτική του λουκέτου μέσα στη νέα έξαρση του κορονοϊού, ένα εστιατόριο στη Μαδρίτη απευθύνθηκε στα τέλη Οκτωβρίου στους πελάτες του, με ένα βίντεο που ξεχείλιζε συναίσθημα.
Ζητούσε από τον κόσμο να το βοηθήσει για να μη βουλιάξει στα χρέη. Πώς; Πληρώνοντας προκαταβολικά για τα φαγητά και τα ποτά του.
Στις 5 εβδομάδες που μεσολάβησαν, το El miniBAR συγκέντρωσε 40.000 ευρώ από 400 πιστούς του πελάτες, οι οποίοι πλήρωσαν προκαταβολικά τους λογαριασμούς που θα κάνουν όταν το εστιατόριο ανεβάσει και πάλι ρολά.
Ο ιδιοκτήτης Nacho Bustos κρατά λίστα με τους πελάτες και όσα έχουν πληρώσει, τα οποία θα αφαιρεθούν από τον λογαριασμό τους όταν θα είναι σε θέση να τους ξανασερβίρει.
Madrid customers prepay for drinks to save local tapas from COVID-19 https://t.co/1QxYgvSnhU pic.twitter.com/V22Wf3HYK2
— New York Post (@nypost) December 7, 2020
«Το El miniBAR είναι σχεδόν σαν δεύτερο σπίτι μου, νομίζω πως η ιδέα είναι εξαιρετική. Προτρέπω τον κόσμο να υποστηρίξει αυτή την πρωτοβουλία, ώστε να σώσει τη μικρή επιχείρηση της πόλης», είπε χαρακτηριστικά ο Ivan Lopez, ένας από τους σπόνσορες.
Η Ισπανία παραμένει μια από τις ευρωπαϊκές χώρες που έχουν χτυπηθεί αλύπητα από τον κορονοϊό και κάποιοι επιστρατεύουν ό,τι ιδέα έχουν για να σώσουν τις επιχειρήσεις τους.
«Τα πάμε χάλια, πραγματικά. Έχουμε πολλά προβλήματα, έλλειψη πελατών, ακριβά κόστη και δεν θέλουμε να διώξουμε τους 17 ανθρώπους που δουλεύουν εδώ», είχε πει ο Bustos στο βίντεο που είχε ανεβάσει τον Οκτώβριο στα κοινωνικά μέσα.