Κρύα χέρια, ζεστή καρδιά λέει το ρητό, όμως σύμφωνα με μια νέα έρευνα αυτό που ισχύει είναι μάλλον το: «ζεστά χέρια, θερμή καρδιά».
Μια ομάδα ψυχολόγων βρήκε ότι όταν ζητούσε από ανθρώπους να κρατήσουν θερμά αντικείμενα στα χέρια τους, ήταν πιο πιθανό να είναι συνεργάσιμοι σε σχέση με το αν τα αντικείμενα ήταν κρύα.
Οι ειδικοί εκτιμούν, ότι ίσως αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η προσφορά ζεστών ροφημάτων σε σουπερμάρκετ και άλλα καταστήματα έχει φανεί να είναι επικερδής για τους εμπόρους.
Οι άνθρωποι νιώθουν μια ζεστασιά απέναντι στον πωλητή και έχουν την τάση να ψωνίζουν, ενώ αντίστροφα ένα κρύο ρόφημα δεν φέρνει το ίδιο αποτέλεσμα.
Οι ερευνητές Lance Workman και Simon Storey μέτρησαν το επίπεδο προθυμίας και συνεργασίας σε 30 εθελοντές μέσα από ένα παιχνίδι, αναφέρει δημοσίευμα της Daily Mail.
Πριν από αυτό ζήτησαν από τους μισούς να φορέσουν κάτι στα χέρια τους που αύξανε τη θερμοκρασία σε έναν ευχάριστο βαθμό, ενώ από τους υπόλοιπους να φέρουν εις πέρας τη διαδικασία φορώντας κάτι σε χαμηλότερη θερμοκρασία. Στη συνέχεια οι ομάδες αντιστράφηκαν.
Οι ερευνητές παρατήρησαν, ότι οι εθελοντές ήταν πιο συνεργάσιμοι όταν κρατούσαν ένα θερμό αντικείμενο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που δημοσιεύτηκε στο συνέδριο της βρετανικής ένωσης ψυχολογίας στο Μπέρμινχαμ.