Αντιδράσεις προκάλεσε η διαφήμιση των KFC που ανάγκασαν την εταιρεία να ζητήσει δημόσια συγγνώμη.
Στη διαφήμιση των 15 δευτερολέπτων, που έπαιζε τόσο στην τηλεόραση, όσο και στο κανάλι του YouTube της γνωστής αλυσίδας εστιατορίων, μια κοπέλα με κοντό σορτσάκι και μπλούζα με ανοιχτό ντεκολτέ, στέκεται μπροστά από το φιμέ παράθυρο ενός αυτοκινήτου, προσαρμόζοντας το μπλουζάκι στο στήθος της, χωρίς να έχει αντιληφθεί ότι το όχημα έχει μέσα επιβάτες.
Τότε το παράθυρο κατεβαίνει και εμφανίζονται δύο αγόρια να την κοιτούν με ανοιχτό το στόμα και μια γυναίκα στη θέση του συνοδηγού να της ρίχνει βλέμμα νευριασμένο και υποτιμητικό.
Η αυστραλιανή οργάνωση Collective Shout, που δραστηριοποιείται ενάντια στην αντικειμενικοποίηση του γυναικείου σώματος, χαρακτήρισε τη διαφήμιση «μια παλινδρόμηση στα κουρασμένα και αρχαιοτυπικά στερεότυπα όπου νεαρές γυναίκες μετατρέπουν το σώμα τους σε αντικείμενο για την ευχαρίστηση των αντρών».
Η εταιρεία ζήτησε δημόσια συγγνώμη αναφέροντας στην ανακοίνωσή της: «Απολογούμαστε σε όποιον προσβλήθηκε από το πρόσφατο διαφημιστικό μας. Πρόθεσή μας δεν ήταν να “κολλήσουμε” στερεότυπα σε γυναίκες και νεαρά αγόρια».
Ωστόσο η KFC δεν διευκρίνισε αν θα σταματήσει την προβολή της διαφήμισης.