Ένα κινεζικό εστιατόριο τα πήγαινε ιδιαιτέρως καλά και είχε ήδη εγκαθιδρυθεί στην περιοχή του, όταν ο ιδιοκτήτης αποφάσισε να δώσει το κατιτίς παραπάνω με μια νέα προωθητική στρατηγική.

Η οποία τον άφησε με χρέος 100.000 δολαρίων και κατεβασμένα ρολά. Αυτά έπαθε το εστιατόριο Jiamener στην πόλη Τσενγκντού όταν καθιέρωσε την πολιτική «φάε όσο μπορείς» με 25 δολάρια.

Όπως μεταδίδει η «Chengdu Economic Daily», οι πελάτες αποδείχτηκαν κάτι παραπάνω από πρόθυμοι να φάνε το καταπέτασμα. Πλήρωναν τη μηνιαία συνδρομή τους και απολάμβαναν απεριόριστες ποσότητες για έναν ολόκληρο μήνα. Και σαν να μην έφτανε αυτό, η κάρτα μέλους δεν ήταν ονομαστική, κάτι που σήμαινε πως οι πελάτες τη μοιράζονταν με φίλους και οικογένεια και τα γεύματα αυξάνονταν εκθετικά.

AP_17249843883761

Το συνοικιακό εστιατόριο δεν πρόλαβε καν να κλείσει τον μήνα, καθώς το χρέος του γιγαντωνόταν. Παρά το γεγονός ότι η πελατεία του ξεπερνούσε πια τους 500 ανθρώπους τη μέρα. Ακόμα και ουρές έβλεπες να περιμένουν να ανοίξει τις πόρτες του, όπως μεταδίδει η εφημερίδα, και επικρατούσε το αδιαχώρητο μέχρι αργά το βράδυ.

Η είδηση έπαιξε και στο δημοφιλές κινεζικό κοινωνικό μέσο Weibo, με τους χρήστες να ομολογούν πως δεν ήταν καθόλου έξυπνη η κίνηση του ιδιοκτήτη. Όπως μεταδίδει το ABC News, ο εστιάτορας Su Jie είπε πως περίμενε να χάσει μεν μερικά λεφτά, δεν υπολόγιζε όμως τον κακό χαμό που θα γινόταν: «Η απολίτιστη συμπεριφορά των πελατών μας ήταν δευτερεύουσας σημασίας», δήλωσε, «το βασικό πρόβλημα ήταν η κακή διοίκηση».