Από τον Μάϊκλ Τζάκσον έως τον Τζέϊμς Μπράουν, το φημισμένο «Απόλλο Θίατερ» στο Χάρλεμ της Νέας Υόρκης αποτέλεσε το σανίδι, που βοήθησε να απογειωθεί η καριέρα, μερικών από τους πλέον επιτυχημένους εκπροσώπους της «μαύρης» μουσικής βιομηχανίας και σηματοδότησε την επιρροή τους στο μουσικό είδος της “ποπ”.

Μία νέα έκθεση με τον τίτλο «Δεν υπάρχει τίποτα σαν το αληθινό πράγμα», προβάλλει στις οθόνες στιγμιότυπα και βίντεο, αλλά περιλαμβάνει και εκθέματα, όπως μουσικά όργανα, παπούτσια και κοστούμια, από προσωπικότητες όπως, η Έλα Φιτζέραλντ, ο Λούϊς ‘Αρμστρονγκ και ο Μάϊλς Ντέϊβις, που από την σκηνή του θεάτρου τα τελευταία 75 χρόνια.

Η διαδρομή από το «Σουίνγκ» της Μόταουν, στο χιπ-χοπ του σήμερα, ειναι κομμάτι της ιστορίας αυτού του 1500 θέσεων, ιστορικού θεάτρου, που πρόωθησε τάσεις και καλλιτέχνες, που δόξασαν τη σκηνή του. Από τον Νατ Κινγκ Κόουλ στη δεκαετία του ’40 έως τις περίφημες Ερασιτεχνικές Βραδιές του Απόλλο, που βοήθησαν να αναδειχθούν καριέρες όπως της Έλα Φιτζέραλντ, της Μπίλι Χολιντέι, του Τζίμι Χέντριξ, αλλά και του συγκροτήματος του Μάϊκλ Τζάκσον με τα αδέρφια του.

Η έκθεση η οποία διαρκεί από τις 8 Φεβρουαρίου έως την πρώτη Μαΐου, στο Μουσείο της Πόλης της Νέας Υόρκης, παρουσιάζει επίσης μία έρευνα επάνω στην ιστορία του Χάρλεμ ως κόμβο της «μαύρης» κουλτούρας στις ΗΠΑ, αλλά και το ρόλο του θεάτρου στη φιλοξενία της επικήδειου τελετής προς τιμήν του Τζεϊμς Μπράουν και της δημόσιας απόδοσης φόρου τιμής στον Μάϊκλ Τζάκσον.

Οι Τζάκσον είχαν κάνει την πρώτη τους εμφάνιση στο κοινό, στη βραδιά των Ερασιτεχνών, με τον Μάϊκλ να είναι μόλις 5 ετών.Το συγκρότημα των Τζάκσον κέρδισε την πρώτη διάκριση σε διαγωνισμό το 1969 με το κομμάτι  «Ποιός σε αγαπάει», όταν ο Μάϊκλ ηταν 11 χρονών.

Γράμματα από τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ και τον Μαρκ Σίφμαν, ιδιοκτήτη του Απόλο από το1935 έως το θάνατό του, το 1974, φιλοξενούνται επίσης σε αυτήν τη έκθεση.