Ένας επιβάτης της πτήσης από το Δελχί στην Γκόα της Ινδίας αγανάκτησε, όταν η πτήση καθυστέρησε σημαντικά να ξεκινήσει. Από τα νεύρα του, ο αγανακτισμένος επιβάτης χαστούκισε τον πιλότο, ο οποίος πληροφορούσε τους επιβάτες για τις καθυστερήσεις.
Σύμφωνα με το businesstoday.com, το περιστατικό φέρεται να έλαβε χώρα την Κυριακή γύρω στη 1 το μεσημέρι, ενώ η low cost αεροπορική εταιρεία IndiGo ζήτησε να μπει ο επιβάτης σε «λίστα απαγόρευσης για πτήσεις». Η αεροπορική εταιρεία συγκρότησε επιτροπή για την αντιμετώπιση του περιστατικού και το θέμα παραπέμφθηκε σε αυτή, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.
«Στις 14 Ιανουαρίου 2024, κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης καθυστέρησης της πτήσης από τον πρώτο αξιωματικό της πτήσης 6E2175, ένας επιβάτης του επιτέθηκε. Σύμφωνα με το πρωτόκολλο, ο επιβάτης κηρύχθηκε απείθαρχος και παραδόθηκε στις τοπικές αρχές επιβολής του νόμου για τις περαιτέρω ενέργειες. Το περιστατικό παραπέμπεται στην ανεξάρτητη εσωτερική επιτροπή για την ανάληψη των κατάλληλων μέτρων και τη συμπερίληψη του επιβάτη στη “λίστα απαγόρευσης για πτήσεις“, όπως ορίζεται στις κανονιστικές οδηγίες», αναφέρει η αεροπορική εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Το περιστατικό έγινε γνωστό όταν έγινε viral ένα βίντεο, στο οποίο φαίνεται η στιγμή που ο επιβάτης σηκώνεται από τη θέση του και χαστουκίζει τον πιλότο της πτήσης της IndiGo. «Η ομάδα μου περίμενε 10 ώρες για την πτήση και μετά… ένας τύπος αγανάκτησε. Μετά από αυτό έπρεπε να περιμένουν άλλες 3 ώρες! Η αστυνομία πήρε τον τύπο και έπρεπε να αλλάξουν και πιλότο! Πραγματικά τρελό!», έγραψε στη λεζάντα ο χρήστης που ανέβασε το βίντεο.
Μια αεροσυνοδός προσπάθησε να παρέμβει και να εκτονώσει την κατάσταση, ενώ ακούγεται να λέει: «Κύριε, δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό». Ένας άλλος άνδρας προσπάθησε να απομακρύνει τον επιβάτη. Ορισμένοι επιβάτες της πτήσης δικαιολόγησαν τον άνδρα και κατηγόρησαν την αεροπορική εταιρεία για τις καθυστερήσεις. Ο κυβερνήτης φέρεται να ανακοίνωσε ότι η πτήση είχε καθυστέρηση «13 ώρες».