Ο κορονοϊός επηρέασε, μεταξύ άλλων, και τη βιομηχανία ομορφιάς, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της συνδρομητικής έρευνας που διεξήγαγε η Nielsen σε 800 γυναίκες άνω των 18 ετών.
Οι Ελληνίδες βρήκαν την ευκαιρία να ξεκουράσουν την επιδερμίδα τους και τα μαλλιά τους επιστρέφοντας στα απολύτως βασικά.
Ποσοστό 74% δηλώνει ότι υιοθέτησε πιο απλές ρουτίνες περιποίησης και ομορφιάς από ό,τι στο παρελθόν και το 79% αναφέρει ότι μείωσε τα έξοδα για την αγορά ειδών προσωπικής περιποίησης και ομορφιάς αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Κατά τη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων η πιστότητα στις μάρκες χαλάρωσε καθώς οι Ελληνίδες ήρθαν σε επαφή, δοκίμασαν και επέλεξαν διαφορετικές μάρκες σε σχέση με τη προ-COVID εποχή.
Ανάμεσα στις κατηγορίες προϊόντων που εξετάστηκαν το υψηλότερο ποσοστό αλλαγής μαρκών σημειώνεται στα προϊόντα περιποίησης προσώπου με το 36% να αναφέρει ότι δοκίμασε μια διαφορετική μάρκα κατά τη διάρκεια του lockdown.
Καταγράφεται επίσης σημαντικό ποσοστό εκείνων που για πρώτη φορά χρησιμοποίησαν το ίντερνετ για τις αγορές προϊόντων προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς.
Στη νέα κανονικότητα οι Ελληνίδες είναι επιφυλακτικές αναφορικά με τις επιλογές των προορισμών ομορφιάς, δηλώνοντας πως θα επισκέπτονται λιγότερο συχνά προορισμούς όπως πολυκαταστήματα, nail bars και ινστιτούτα ομορφιάς.
Μερικά από τα σημαντικά προληπτικά μέτρα ασφάλειας που παίζουν ρόλο στην επιλογή προορισμών ομορφιάς είναι η αποστείρωση του εξοπλισμού, το προσωπικό να αλλάζει τα γάντια και τη μάσκα μετά από κάθε ένα πελάτη καθώς επίσης και να περιορίσουν στο ελάχιστο των αριθμό των πελατών που εξυπηρετούνται ταυτόχρονα.