Αλήθεια τι θέλουν οι γυναίκες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους από τα ξενοδοχεία τους και γενικότατα από τις ταξιδιωτικές υπηρεσίες που χρησιμοποιούν; Κάποιο ήδη το βρήκαν…
Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μεγάλη αύξηση στον αριθμό των γυναικών που ταξιδεύουν για δουλειά. Το γεγονός αυτό έχει προβληματίσει τους υπεύθυνους των κλάδων γύρω από τα ταξίδια εργασίας και η όλη προσπάθεια στοχεύει στο να υπάρξει μέριμνα για τη συγκεκριμένη ομάδα ταξιδιωτών.
Συγκεκριμένα η ομάδα της αλυσίδας ξενοδοχείων Hyatt έκανε μια 18μηνη έρευνα σχετικά με το θέμα ρωτώντας ομάδες γυναικών για το τι απαιτούν από ένα ξενοδοχείο και στη συνέχεια κάνοντας αλλαγές πάνω στις δικές τους ανάγκες.
Θέτοντας σε εφαρμογή το πρόγραμμα «Hyatt has it» το ξενοδοχείο έβαλε στα μπάνια του γνωστά προϊόντα περιποίησης και παράλληλα έδωσε τη δυνατότητα στις γυναίκες ενοίκους να αγοράσουν ή να νοικιάσουν οτιδήποτε μπορεί να χρειάζονταν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους και να το είχαν ξεχάσει στο σπίτι. Για παράδειγμα προσφέρει εκτός από σαμπουάν, αφρόλουτρο και σεσουάρ μαλλιών, φορτιστή κινητού, σίδερο, απορρυπαντικό ρούχων, ψαλίδι μαλλιών για μπούκλες, βραστήρα για τσάι, ακόμα και yoga mat.
Το Maiden-Voyage.com, που αποτελεί εκτός από ταξιδιωτικό οδηγό και ένα κοινωνικό δίκτυο για γυναίκες επαγγελματίες δίνει έναν ολοκληρωμένο οδηγό με ξενοδοχεία που βαθμολογούνται ανάλογα με το πόσο φιλικά είναι προς τις γυναίκες που ταξιδεύουν.
Μεταξύ άλλων κάποια από αυτά σας επιτρέπουν να μαγειρέψετε μόνες σας το γεύμα σας, ενώ διαθέτουν και χώρους χαλάρωσης αποκλειστικά για γυναίκες. Στα ξενοδοχεία αυτά σημαντικό ρόλο παίζει η ασφάλεια που νιώθουν οι πελάτισσες, αλλά και η αίσθηση ότι μπορούν να έχουν καθετί χρήσιμο για την γυναικεία καθημερινότητα.