Ο μύθος του Κόμη Δράκουλα, που ενέπνευσε κινηματογραφικούς παραγωγούς να τον μεταφέρουν στη μεγάλη οθόνη και συνεχίζει να προκαλεί το ενδιαφέρον χιλιάδων ανθρώπων, εξακολουθεί να παραμένει το πιο δυνατό τουριστικό brand name της Ρουμανίας, που αξιοποιείται για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της χώρας, ανακοίνωσε η Συνομοσπονδία Τουρισμού και Υπαλλήλων Υπηρεσιών (FPTS) της Ρουμανίας.
Στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται ότι, ο μύθος του Κόμη Δράκουλα εξακολουθεί να συναρπάζει και αντιπροσωπεύει τον καλύτερο «όχημα» για την προώθηση του τουρισμού στην Τρανσυλβανία.
Η αξιοποίηση του μύθου του Κόμη Δράκουλα που προκαλεί το ενδιαφέρον χιλιάδων επισκεπτών, μπορεί να αποτελέσει και κινητήρια δύναμη για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της χώρας, τονίζεται στην ανακοίνωση της FPTS.
Πρόκειται για το πιο πολύτιμο brand name της χώρας δήλωσε ο επικεφαλής της FPTS Dan Matei Agathon και πρόσθεσε ότι όλα τα μέρη στην Τρανσυλβανία που είναι «γεμάτα ιστορία, μπορούν να γίνουν, επιτέλους τουριστικοί προορισμοί με διεθνή αναγνωρισιμότητα, με όφελος όχι μόνο για τον τουρισμό στην περιοχή, αλλά και για την οικονομία».
Οι τοπικές αρχές σε έξι περιφέρειες της Τρανσυλβανίας μπορούν να αναπτύξουν – με την αξιοποίηση ευρωπαϊκών κονδυλίων – ένα περιφερειακό έργο που έχει τίτλο “Δράκουλα” και αποτελεί πρόταση του δημάρχου του Τάργκου Μούρες (κεντρική Ρουμανία). Ο δήμαρχος Ντόριν Φλορέα συναντήθηκε πρόσφατα με αξιωματούχους της τοπικής αυτοδιοίκησης, προκειμένου να βρουν κοινό και βιώσιμο τρόπο ανάπτυξης του έργου, μέσω της προσέλκυσης ευρωπαϊκών κονδυλίων.
Το έργο «Δράκουλα» για την προώθηση της Τρανσυλβανίας ως τουριστικού προορισμού αποτελεί την πιο κερδοφόρα αναπτυξιακή στρατηγική που -εφόσον αναπτυχθεί κατάλληλα- θα αποφέρει θετικά αποτελέσματα για την ευρύτερη περιοχή, προστίθεται στην ανακοίνωση της FPTS.