Η Vodafone πάντα κοντά στις καθημερινές ανάγκες των ελεύθερων επαγγελματιών & επιχειρήσεων, δημιούργησε τη νέα υπηρεσία Προσωπικής Εξυπηρέτησης για όλους τους Επαγγελματίες, με σκοπό τη γρήγορη και εύκολη επικοινωνία, για ό,τι χρειάζονται.
Το βραβευμένο, για 3η συνεχόμενη χρονιά, ως Καλύτερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Vodafone, προχωράει σε νέα δομή για να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες της. Για 1η φορά η Vodafone παρέχει τη δυνατότητα σε όλους τους εταιρικούς της πελάτες να έχουν τον Προσωπικό τους Σύμβουλο.
Συγκεκριμένα κάθε εταιρικός πελάτης, θα μπορεί να επικοινωνεί τηλεφωνικά απευθείας με τον Προσωπικό του Σύμβουλο Vodafone, καλώντας στο 1399, για οποιαδήποτε απορία ή αίτημα σχετικά με το πρόγραμμα χρήσης ή το λογαριασμό του, ή ακόμα και για να ενημερωθεί σχετικά με οποιοδήποτε θέμα αφορά την επιχείρηση του.
Παράλληλα, στα Καταστήματα Vodafone, όλοι οι επαγγελματίες μπορούν να βρουν εξειδικευμένο προσωπικό, που θα τους δώσει μία ολοκληρωμένη λύση, προσαρμοσμένη στις ανάγκες της δικής τους επιχείρησης. Ενώ, ο Business Advisor, επισκέπτεται τους επαγγελματίες στο χώρο τους προκειμένου να αναζητήσουν και να βρουν από κοινού νέους τρόπους ανάπτυξης της επιχείρησής τους!
Για τη Vodafone, η παροχή βέλτιστης εμπειρίας εξυπηρέτησης στους πελάτες της είναι στρατηγική επιλογή. Για το λόγο αυτό η εταιρεία εξελίσσει και ανανεώνει διαρκώς τόσο τον τρόπο λειτουργίας του Κέντρου Εξυπηρέτησης πελατών, όσο και τα μέσα που διαθέτει στους πελάτες της προκειμένου να έχουν άμεση και εύκολη εξυπηρέτηση, όπου και όποτε θελήσουν.