Η γνωστή υπηρεσία, Spotify κατάφερε σε διάστημα λίγων μηνών να προσθέσει 1 εκατομμύριο επιπλέον συνδρομητές, φτάνοντας συνολικά τα 6 εκατομμύρια. Σίγουρα το 2013 έχει ξεκινήσει ιδανικά, φέρνοντας το Spotify στην πρώτη θέση των ταχέως αναπτυσσόμενων εταιριών που ασχολούνται με την ψηφιακή μουσική.
Μάλιστα οι συνολικοί ενεργοί χρήστες της υπηρεσίας, πλέον ξεπερνούν τα 24 εκατομμύρια, δύο φορές περισσότεροι από αυτούς που είχε ένα χρόνο πριν.
Βέβαια αυτά τα νούμερα δε φαίνεται να καθησυχάζουν τους υπεύθυνους του Spotify, με τον διευθυντή του τμήματος μάρκετινγκ της εταιρίας, Jeff Levick να δηλώνει πως «αυτή τη στιγμή, όλες οι συζητήσεις πλέον επικεντρώνονται στο πως θα καταφέρουμε να αναπτύξουμε και άλλο αυτή την επιχείρηση».
Η ανάπτυξη έρχεται καθώς το Spotify επεκτείνεται και σε άλλες αγορές. Το τελευταίο χρόνο διπλασίασε τον αριθμό των χωρών στις οποίες είναι διαθέσιμο, φτάνοντας συνολικά τις 20 χώρες.
Μάλιστα, τον περασμένο Φεβρουάριο πρόσθεσε χώρες όπως η Ιταλία, η Πορτογαλία και η Πολωνία, σκοπεύοντας στους επόμενους μήνες να κάνει την εμφάνισή του στη Νότιο Αμερική και την Νοτιοανατολική Ασία.
Φυσικά σημαντικό ρόλο στην μεγάλη επιτυχία της υπηρεσίας έπαιξαν και εμπορικές συμφωνίες, όπως αυτή με τους Metallica, που υπέγραψαν αποκλειστικά με το Spotify αλλά και αυτές με τις αυτοκινητοβιομηχανίες Ford και Volvo, ώστε η υπηρεσία να είναι διαθέσιμη σε μερικά νέα μοντέλα.
Από την άλλη πλευρά, η υπηρεσία αναγκάζεται να πληρώνει πολύ μεγάλα ποσά για πνευματικά δικαιώματα, με το κόστος να ανέρχεται στα 500 εκατομμύρια δολάρια. Βέβαια όσο αναπτύσσονται υπηρεσίες όπως είναι το Spotify, έχει παρατηρηθεί μείωση της πειρατείας.