Την πιο πολυσύχναστη πλατεία των ΗΠΑ, την πλατεία Times Square της Νέας Υόρκης, διάλεξε η αμερικανική ένωση προστασίας των δικαιωμάτων των καταναλωτών, Consumer Watchdog, για να προβάλλει 48 φορές ημερησίως το επικριτικό βίντεο που ετοίμασε για την πολιτική που ακολουθεί το Google για το ιδιωτικό απόρρητο. Πρωταγωνιστής, ο επικεφαλής του Google, Ερικ Σμιντ, σε ρόλο υποχθόνιου παγωτατζή.
Από την 1η Σεπτεμβρίου, δύο φορές την ώρα προβάλλεται σε μια οθόνη 50 τετραγωνικών μέτρων ένα animation με πρωταγωνιστή ένα κακόβουλο avatar του διευθύνοντος συμβούλου του Google, Ερικ Σμιντ, σε ρόλο παγωτατζή ο οποίος ενώ προσφέρει σε παιδιά δωρεάν παγωτά καταγράφει τα προσωπικά τους στοιχεία.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι, η ένωση Consumer Watchdog έχει δημιουργήσει τον δικτυακό τόπο Inside Google στον οποίο δημοσιεύει επικριτικά σχόλια για τη δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης. Τώρα, καλεί τους Αμερικανούς πολίτες να απαιτήσουν από το Κογκρέσο να δημιουργήσει τη λεγόμενη λίστα Do Not Track Me, κατά τα πρότυπα της λίστας Do Not Call, με την οποία τα τηλέφωνα των Αμερικανών πολιτών καθίστανται απόρρητα για εταιρείες προώθησης.