Το πρώτο συνέδριο τεχνολογίας Annual Digital Dialogue (ADD) διοργάνωσε η Microsoft Ελλάς, την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου, στο «ΘΕΑΤΡΟΝ», Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», το οποίο θα πραγματοποιείται σε ετήσια βάση, φιλοδοξώντας να αποτελέσει θεσμό και σημείο διαλόγου ανάμεσα σε στελέχη του κλάδου της πληροφορικής και του επιχειρηματικού κόσμου γενικότερα.
Στην εκδήλωση παρευρέθη σημαντικός αριθμός στελεχών από διάφορους επιχειρηματικούς κλάδους, επισφραγίζοντας την πρωτοβουλία της εταιρίας να εγκαινιάσει μια εκδήλωση που υπογραμμίζει τη στρατηγική συμβολή της τεχνολογίας στην ανάπτυξη και την ευημερία των επιχειρήσεων, αναδεικνύοντας παράλληλα τους διαφορετικούς τρόπους αξιοποίησης της πληροφορικής σε όλο φάσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας.
Κεντρικό αντικείμενο του συνεδρίου ήταν οι σύγχρονες τεχνολογικές τάσεις, όπως το cloud, οι οποίες εξετάστηκαν σε άμεση συνάρτηση με τις συγκεκριμένες ανάγκες των επιχειρήσεων, αφενός για μείωση του κόστους και αφετέρου για αύξηση της παραγωγικότητας και της ευελιξίας.
Το συνέδριο έδωσε παράλληλα το βήμα σε συνεργάτες και πελάτες της εταιρίας, που έχουν αναπτύξει λύσεις πληροφορικής βασισμένες σε προϊόντα της Microsoft, προκειμένου να αναδείξουν στην πράξη τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα που έχουν οι ίδιοι διαπιστώσει μέσω της επένδυσης σε καινοτόμες τεχνολογίες. Κοινός τόπος των εισηγήσεων και βασικό συμπέρασμα της εκδήλωσης υπήρξε ο καταλυτικός ρόλος της τεχνολογίας και της καινοτομίας στην οικονομική ανάπτυξη.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft Ελλάς, κ. Ernst-Jan Stigter, υποδέχτηκε με σύντομη ομιλία το κοινό της εκδήλωσης, σημειώνοντας: «Στη Microsoft έχουμε ως προτεραιότητά μας την ανάδειξη των τρόπων με τους οποίους η τεχνολογία μπορεί να συνδράμει στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη ενός τόπου. Θεωρούμε ότι η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει άμεσα πρακτικές λύσεις για μείωση του κόστους και αύξηση της παραγωγικότητας και να δημιουργήσει ευκαιρίες για ανάπτυξη, ακόμα και μέσα σε δύσκολες συνθήκες, όπως η παρούσα.
Σταθερό μας μέλημα είναι να βρισκόμαστε σε συνεχή επαφή με τους συνεργάτες και τους πελάτες μας, να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες τους και να προσφέρουμε τεχνολογικές λύσεις, που θα τους βοηθήσουν σήμερα κιόλας, να είναι βιώσιμοι και ανταγωνιστικοί στη νέα πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν».
Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο Norm Judah, Chief Technology Officer, Microsoft Worldwide Services, ο οποίος επικεντρώθηκε κατά την παρουσίασή του στον καθοριστικό ρόλο των νέων τεχνολογιών και κυρίως του Cloud, υπογραμμίζοντας τη δυνατότητά τους να καταστούν κινητήρια δύναμη ανάπτυξης, καθώς και τις πολλαπλές δυνατότητες αξιοποίησής τους, σε μια εποχή που κύριο μέλημα των επιχειρήσεων είναι η μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας των επενδύσεων και η έξυπνη διαχείριση.
Στη συνέχεια ο κ. Κώστας Θεοδωρόπουλος, Business Marketing Senior Manager της Vodafone Greece πραγματοποίησε ομιλία, ενώ ακολούθησαν οι παρουσιάσεις δύο σημαντικών case studies. Συγκεκριμένα ο κ. Σταύρος Παρασκευαΐδης, Managing Director της Mercedes-Benz Hellas, παρουσίασε την εφαρμογή «car2go» που βασίζεται στο Windows Azure, την cloud πλατφόρμα της Microsoft. Πρόκειται για ένα έξυπνο σύστημα ενοικίασης αυτοκινήτων που αποτελεί μια νέα πρόταση για την αυτοκίνηση στις πόλεις, παρέχοντας μια αποτελεσματική λύση στο καθημερινό πρόβλημα της μετακίνησης.
Βασική ιδέα του «car2go» είναι ένα ευέλικτο σύστημα διάθεσης αυτοκινήτων σε όλη την πόλη, τα οποία ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει ανά πάσα στιγμή για να μετακινηθεί, πληρώνοντας μόνο για το χρόνο χρήσης, χωρίς να ανησυχεί για επιπλέον κόστη.
Ο κ. Παρασκευαΐδης, με την αφορμή της παρουσίασής του, δήλωσε σχετικά: «Η παρουσία μου στο Annual Digital Dialogue της Microsoft ήταν μία πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία. Μία εταιρεία ηγέτης στο χώρο του αυτοκινήτου συνάντησε τον ηγέτη στο χώρο της πληροφορικής και μαζί απέδειξαν ότι παρ’ όλη τη φαινομενική ασυμβατότητα των δύο τομέων, οι καινοτομίες μπορούν να βρουν εφαρμογή παντού. Με όραμα και καλή συνεργασία, το project car2go αποτελεί το ζωντανό παράδειγμα αυτού του «παντρέματος» και αποδεικνύει ότι τίποτε δεν είναι αδύνατο».
Ο κ. Φάνης Κουτουβέλης, Managing Partner της NetCube ανέδειξε στη συνέχεια τα βασικά σημεία του «i-kiosk», το οποίο είναι βασισμένο σε τεχνολογία .ΝΕΤ και SQL SERVER. Το «i-kiosk» αποτελεί ένα απλό και εύχρηστο πρόγραμμα αποκλειστικά σχεδιασμένο για περίπτερα και mini-market. Με τη χρήση του επιτυγχάνεται η γρήγορη και εύκολη ολοκλήρωση και παρακολούθηση εργασιών που αφορούν τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις, όπως επιστροφές Τύπου, έκδοση αποδείξεων, έλεγχος υπαλλήλων, οφειλές κτλ. Το «i-kiosk» είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε όλες οι λειτουργίες να γίνονται με ένα απλό άγγιγμα στην οθόνη αφής.
Τον κεντρικό κορμό της εκδήλωσης ακολούθησαν 8 θεματικές συνεδρίες, που εστίασαν στις κυριότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις σήμερα, όπως η μείωση του κόστους και η ζωτικής σημασίας διατήρηση της πελατειακής βάσης, παρουσιάζοντας σύγχρονες προτάσεις της πληροφορικής και συγκεκριμένα το Business Intelligence, το CRM, το Private Cloud, ενώ εκτενώς αναλύθηκε το νέο ευέλικτο μοντέλο εργασίας που απαιτεί πρόσβαση στο «ψηφιακό γραφείο» πάντα και από παντού.
Ταυτόχρονα, το κοινό των developers είχε τη δυνατότητα να παρακολουθήσει 4 εξειδικευμένες παρουσιάσεις σχετικά με λύσεις της Microsoft και συγκεκριμένα το Windows Azure, τον Microsoft SQL Server 2012, το HTML 5 και τα Windows Phone. Σε όλες τις θεματικές συνεδρίες δόθηκε δυνατότητα διαλόγου με το κοινό, προκειμένου να απαντηθούν ερωτήσεις και να ακουστεί η άποψη του επιχειρηματικού κόσμου.
Παράλληλα, στον εκθεσιακό χώρο που λειτουργούσε καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης, υπήρχε περίπτερο της Microsoft με προβολή των σημαντικότερων καινοτομιών της χρονιάς, γωνιά «Ask the Experts», όπου οι παρευρισκόμενοι μπορούσαν να ζητήσουν διευκρινίσεις και να λάβουν περαιτέρω πληροφόρηση για τα θέματα που συζητήθηκαν στις επιμέρους ενότητες, χώρος επαφής με τους πελάτες και τους συνεργάτες της Microsoft (Customer and Partner Experience), ενώ παρουσιάστηκε και η νέα πλατφόρμα τεχνολογιών που απευθύνεται στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, όπως οι συσκευές Windows Phone 7.5, τα νέα tablet PCs με Windows 7, το Xbox Kinect, καθώς και οι υπηρεσίες Windows Live, όπως Hotmail, Skydrive και Internet Explorer 9.
Platinum χορηγός της εκδήλωσης ήταν η Vodafone, Gold χορηγοί η Nokia και η Sieben και Silver χορηγοί η Samsung, η Softone και η IST (International Software Techniques) S.A.
Τo video της εκδήλωσης Microsoft Annual Digital Dialogue και οι παρουσιάσεις των ομιλητών θα είναι διαθέσιμα από τις 10 Νοεμβρίου στην ιστοσελίδα http://www.microsoftlive.gr/add. Στην ίδια ιστοσελίδα θα είναι επίσης διαθέσιμα για download αρκετά trial versions προϊόντων που περιλαμβάνονται στις τελευταίες λύσεις της Microsoft για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις.
Πηγή: proho.gr