Η Amazon εγκαινίασε ένα χαμηλού κόστους ηλεκτρονικό κατάστημα με ηλεκτρονικά είδη, είδη ένδυσης και άλλα προϊόντα σε τιμές κάτω των 20 δολαρίων, σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί τους εκπτωτικούς λιανοπωλητές που έχουν εισβάλει ολοένα και περισσότερο στην επικράτεια του γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Σε ένα blogpost η εταιρεία ανέφερε ότι η νέα βιτρίνα Amazon Haul θα περιλαμβάνει κυρίως προϊόντα που κοστίζουν λιγότερο από 10 δολάρια και θα προσφέρει δωρεάν παράδοση σε παραγγελίες άνω των 25 δολαρίων.
Η Amazon σχεδιάζει να στέλνει τα προϊόντα στους πελάτες των ΗΠΑ από μια αποθήκη που λειτουργεί στην Κίνα, δηλώνοντας ότι οι παραγγελίες Haul θα μπορούσαν να φτάσουν μέσα σε μία έως δύο εβδομάδες.
Πολλά από τα διαθέσιμα προϊόντα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian, μοιάζουν με τους τύπους αντικειμένων που συνήθως συναντώνται στις Shein και Temu, τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που ιδρύθηκαν στην Κίνα και έχουν αυξηθεί σε δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια.
Οι βασικοί πελάτες της Shein είναι νεαρές γυναίκες που προσελκύονται από τα ρούχα χαμηλού κόστους που πωλούνται στον ιστότοπο, ενώ η Temu προσφέρει ρούχα, αξεσουάρ, συσκευές κουζίνας και ένα ευρύ φάσμα άλλων προϊόντων για αγοραστές που διψούν για ευκαιρίες.
Η Temu και η Shein έχουν δεχτεί επικρίσεις σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του επιχειρηματικού μοντέλου της υπερταχείας μόδας που ακολουθούν οι δύο εταιρείες. Έχουν, επίσης, βρεθεί αντιμέτωπες με ελέγχους από νομοθέτες και ρυθμιστικές αρχές στις ΗΠΑ και στο εξωτερικό για άλλα ζητήματα, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων προϊόντων στις πλατφόρμες τους.