Το Instagram ανακοίνωσε μια αναβάθμιση στα DMs, τα εισερχόμενα άμεσα μηνύματα, η οποία θα βελτιώσει την εμπειρία για όσους λαμβάνουν πολλά μηνύματα, όπως οι δημιουργοί περιεχομένου και οι influencers.
Η εφαρμογή εισάγει εργαλεία που θα επιτρέπουν στους χρήστες να ταξινομούν και να φιλτράρουν τα «αιτήματα μηνυμάτων» τους ανάλογα με τον αριθμό των ακολούθων, τους επαληθευμένους λογαριασμούς, τα brands, τους δημιουργούς και άλλους παράγοντες. Αυτό θα βοηθήσει τον δημιουργό να εντοπίσει καλύτερα εκείνα τα μηνύματα υψηλότερης προτεραιότητας που μπορεί να αξίζουν μια απάντηση λόγω του αντίκτυπου που θα μπορούσαν να έχουν στην επιχείρηση και τις σχέσεις του δημιουργού.
Επιπλέον, θα προστεθεί ένας νέος φάκελος «Απαντήσεις σε stories» για να είναι οι απαντήσεις σε stories προσβάσιμες σε ένα μέρος.
Σύμφωνα με το techcrunch.com, η εταιρεία δήλωσε ότι οι αλλαγές εισάγονται μετά από ακρόαση από δημιουργούς σε όλο τον κόσμο για το πόσο δύσκολη μπορεί να είναι η διαχείριση των DMs τους.
«Τώρα, όταν πηγαίνετε στα εισερχόμενα των αιτήσεων, μερικές φορές μπορεί να είναι πραγματικά συντριπτικό», δήλωσε ο επικεφαλής του Instagram Adam Mosseri, σε μια ανάρτηση στο κοινωνικό δίκτυο. «Aυτό που κάναμε είναι να προσθέσουμε τρόπους για να φιλτράρετε αυτά τα αιτήματα ώστε να βλέπετε μόνο αυτά που ψάχνετε», ο επικεφαλής του Instagram Adam Mosseri, σε μια ανάρτηση στο Instagram. «Υπάρχουν πολλά ακόμη να κάνουμε για να βελτιώσουμε το inbox για τους δημιουργούς και τα αιτήματα», παραδέχτηκε ο Mosseri. «Αλλά ελπίζουμε ότι αυτό είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση».
Οι επιλογές «Ταξινόμηση & Φιλτράρισμα» θα εμφανίζονται στην κορυφή των εισερχομένων, όπου οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν να ταξινομήσουν τα αιτήματα ανάλογα με την επικαιρότητά τους ή με τον αριθμό των ακόλουθων που έχει ο αποστολέας, βοηθώντας να αναδείξουν εκείνα τα μηνύματα που θα μπορούσαν να προέρχονται από άλλους δημιουργούς ή εμπορικά brands που προσεγγίζουν για επιχειρηματικές συμφωνίες. Επιπλέον, μπορούν να τσεκάρουν ή να ξετσεκάρουν άλλες επιλογές για να περιορίσουν περαιτέρω τα εμφανιζόμενα μηνύματα με βάση παράγοντες όπως το αν ο λογαριασμός είναι Επαληθευμένος, αν πρόκειται για επιχείρηση, αν πρόκειται για λογαριασμό δημιουργού, αν πρόκειται για λογαριασμό που έχει συγκεκριμένο αριθμό συνδρομητών και άλλα.
Το Instagram λέει ότι θα συνεχίσει να επενδύει στα DMs με την πάροδο του χρόνου.