Η Μπαρτσελόνα φέρεται να έχει ήδη κλείσει τη συμφωνία της με την Spotify για τα επόμενα τρία χρόνια. Η εταιρία streaming θα γίνει ο βασικός σπόνσορας της φανέλας των «μπλαουγκράνα» τόσο στην πρώτη ομάδα των ανδρών όσο και των γυναικών. Επιπλέον η εταιρία θα έχει και χώρο στο πίσω μέρος της ενδυμασίας προπόνησης.
Σύμφωνα με τον καταλανικό ραδιοφωνικό σταθμό «RAC1» θα της αποφέρει 280 εκατομμύρια ευρώ για το σύνολο της συνεργασίας. Το deal αναμένεται να υπογραφεί σήμερα (8/2). Θα είναι η μεγαλύτερη συμφωνία χορηγίας στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, αφού θα αποφέρει στην Μπάρτσα περί τα 100 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Παράλληλα, απομένει να αποσαφηνιστεί αν γι’ αυτό το ποσό θα αποκτήσει και τα «naming rights» του «Καμπ Νόου» άμεσα ή αν αυτό υπάρχει στα πλάνα των δύο πλευρών για όταν θα ολοκληρωθεί η ανακατασκευή των γηπέδων ποδοσφαίρου και μπάσκετ του συλλόγου – το οποίο θα πάρει χρόνο και 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ.
Ορισμένοι εκτελεστικοί παράγοντες της Spotify βρέθηκαν στα επίσημα του «Καμπ Νόου» την περασμένη Κυριακή (6/2) και παρακολούθησαν τη νίκη της Μπαρτσελόνα με 4-2 επί της Ατλέτικο Μαδρίτης για την La Liga. Ο Ντάνιελ Εκ, γενικός διευθυντής και συνιδρυτής της Spotify ήταν εκείνος που έκανε τις διαπραγματεύσεις με τη διοίκηση των «μπλαουγκράνα». Ο Εκ είναι λάτρης του ποδοσφαίρου και στο παρελθόν έκανε δύο προτάσεις για να αγοράσει την Άρσεναλ.
Τί αλλάζει με αυτό το deal
Με αυτό το deal, αλλά και άλλη μια συμφωνία που ετοιμάζει η Μπαρτσελόνα, ο σύλλογος θα παίρνει περισσότερα από 100 εκατομμύρια ευρώ από τους δύο κύριους χορηγούς της φανέλας της. Αυτό το ποσό σε συνδυασμό με τις μεγάλες μειώσεις που έχει κάνει το κλαμπ στους μισθούς των παικτών – και που αναμένεται να συνεχίσει – αναμένεται να του δώσει τη δυνατότητα να «εκτοξεύσει» την αγοραστική του δυνατότητα, αλλά κυρίως την επενδυτική του δυνατότητα εντός των πλαισίων του Financial Fair Play της La Liga. Όταν άρχισε η σεζόν το ποσό βρισκόταν στα 97 εκατομμύρια ευρώ και για την επόμενη αγωνιστική περίοδο εκτιμάται πως θα ξεπερνά τα 300 εκατομμύρια ευρώ.