Με απόφασή του ο Άρειος Πάγος αναίρεσε προηγούμενη απόφαση του Εφετείου Αθηνών, με την οποία είχε κριθεί ότι δεν είχε ευθύνες ο ΟΣΕ για τη σύγκρουση αμαξοστοιχίας με ιδιωτικής χρήσης φορτηγό αυτοκίνητο, που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο του οδηγού του αυτοκινήτου.
Σε ανισόπεδη διάβαση στην περιοχή της Λάρισας οδηγός ΙΧ φορτηγού αυτοκινήτου προσπάθησε να περάσει νύκτα την αφύλακτη (χωρίς μπάρες) διάβαση και συγκρούστηκε με την αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Το αυτοκίνητό του εκτινάχτηκε σε απόσταση 25 μέτρων και ο οδηγός σκοτώθηκε.
Το Εφετείο έκρινε ότι η διάβαση ήταν μεν αφύλακτη, αλλά είχε επαρκή φωτισμό, απεριόριστη ορατότητα και την προβλεπόμενη σήμανση για τους οδηγούς (SΤΟP και πινακίδα ένδειξης κινδύνου λόγω άμεσης γειτονίας ισόπεδης σιδηροδρομικής γραμμής). Επίσης, έκρινε ότι ο οδηγός της αμαξοστοιχίας όταν πλησίασε στην διάβαση έκανε χρήση ηχητικών σημάτων και ότι η πλέον της επιτρεπομένης ταχύτητας που είχε δεν εθεωρείτο υπερβαίνουσα την ομολογιακή ταχύτητα, σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο του ΟΣΕ. Κατόπιν αυτών το Εφετείο έκρινε ότι αποκλειστικά υπαίτιος του ατυχήματος ήταν ο οδηγός του αυτοκινήτου. Να σημειωθεί ότι ο οδηγός της αμαξοστοιχίας με αμετάκλητο βούλευμα αθωώθηκε για το εν λόγω συμβάν.
Ο Άρειος Πάγος όμως έκρινε ότι ο ΟΣΕ δεν είχε τοποθετήσει κινητά φράγματα (μπάρες) στην επίμαχη ισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση και ότι δεν είχε μεριμνήσει για φωτεινή σηματοδότηση πλησίον της διάβασης. Ακόμη, η αρεοπαγιτική απόφαση αναφέρει ότι ο οδηγός της αμαξοστοιχίας δέχεται ότι οδηγούσε με αυξημένη ταχύτητα, την οποία όμως δε μείωσε προ της αφύλακτης και χωρίς φωτεινή σηματοδότηση ισόπεδης διάβασης. Κατόπιν αυτών η αρεοπαγιτική απόφαση αναίρεσε την εφετειακή απόφαση.