Μετά τα νέα μοντέλα μοτοσυκλετών δρόμου που παρουσίασε για το 2014, η Kawasaki διευρύνει τη γκάμα των dual-purpose μοντέλων της.
Μια νέα άφιξη στην ευρωπαϊκή αγορά, το KLX150L προσφέρει στους αναβάτες off-road εμπειρίες, χωρίς να θυσιάζει την άνεση και τη διασκέδαση της οδήγησης δρόμου.
Ως τώρα διατίθετο προς πώληση σε χώρες της Ασίας, όμως το νεότερο αδερφάκι του KLX450R θα είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές χώρες, απαντώντας στην αυξημένη ζήτηση για μοτοσυκλέτες πολλαπλών χρήσεων.
Η λειτουργικότητα δεν ήταν το μόνο στοιχείο που οι μηχανικοί του Akashi είχαν υπόψη τους όταν εξέλισσαν το KLX150L για την ευρωπαϊκή αγορά. Ήθελαν να δώσουν κάτι περισσότερο από το αγωνιστικό DNA της εταιρείας στο καινούργιο μέλος της οικογένειας KLX.
Βασισμένο στην πλατφόρμα του KLX150, το KLX150L έχει καλύτερες επιδόσεις στο χώμα, χάρη στους τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, οι οποίοι αναβαθμίστηκαν σε 21’’ μπροστά και 18’’ πίσω.
Οι μεγαλύτεροι τροχοί αύξησαν και το ύψος από το έδαφος κατά 50mm εξασφαλίζοντας πιο άνετη οδήγηση εκτός δρόμου.
Οι τροχοί είναι τώρα αλουμινένιοι, μειώνοντας έτσι το μη-αναρτώμενο βάρος κατά 1,2 κιλό. Αυτή η επιλογή βελτιώνει τόσο την επιτάχυνση όσο και την επιβράδυνση και, σε συνδυασμό με τα εργονομικά βελτιωμένα χειριστήρια, εξασφαλίζει πιο ακριβή χειρισμό της μοτοσυκλέτας.
Επιπλέον, ο αριθμός των ακτίνων σε κάθε τροχό έχει αυξηθεί από 28 σε 36, γεγονός που ενισχύει την αντοχή σε κίνηση σε πιο απαιτητικά εδάφη και διαδρομές.
Το πλαίσιο έχει ενισχυθεί για να δεχτεί τους μεγαλύτερους τροχούς και να βελτιώσει περαιτέρω το χειρισμό του KLX150L. Το ψαλίδι έχει μακρύνει κατά 7mm, ενώ η ακτίνα περιστροφής μειώθηκε στα 2,1 μέτρα για περισσότερη ευελιξία και καλύτερες επιδόσεις τόσο στο χώμα όσο και σε στενούς δρόμους.
Το υποπλαίσιο έχει επιμηκυνθεί κατά 52mm ώστε να αφήσει περισσότερο χώρο για το μεγαλύτερο πίσω τροχό.
Στην καρδιά του KLX150L βρίσκεται ένας αερόψυκτος, 4χρονος, μονοκύλινδρος κινητήρας 144cc με απόδοση 12 ίππων. Την τροφοδοσία αναλαμβάνει ένα συμβατικό καρμπυρατέρ Keihin NCV24.
Το KLX150L έχει μίζα για γρήγορη και εύκολη εκκίνηση ενώ απουσιάζει η μανιβέλα. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 7 λίτρων δίνοντας επαρκή αυτονομία για οδήγηση όλη τη μέρα, σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Οι εκπομπές καυσαερίου εναρμονίζονται με τις προδιαγραφές του Euro III.
Η διαδρομή του εμπρός τροχού έχει διατηρηθεί στα 175mm με τη χρήση τηλεσκοπικών πιρουνιών διαμέτρου 33mm. Η χαρακτηριστική πίσω ανάρτηση της Uni-Trak της Kawasaki με συμπιεσμένο άζωτο έχει ρύθμιση προφόρτισης 5 θέσεων, επιτρέποντας στους αναβάτες να επιλέξουν την κατάλληλη ρύθμιση ανάλογα με το βάρος τους.
Το σπορ στυλ που προέρχεται από μεγαλύτερες enduro μοτοσυκλέτες, συμπληρώνεται από τον προβολέα που φοράει και το δημοφιλές KLX250. Η εμπνευσμένη από τα KX σέλα σε διχρωμία εμπλουτίζει τη λεπτή και ελαφριά εμφάνιση του KLX150L, με τη λειτουργική αντιολισθητική επένδυση και τις λείες πλευρές.
Ευπροσάρμοστο τόσο στο δρόμο όσο και στο χώμα, το KLX150L εγγυάται ευκολία και διασκέδαση σε όλες τις συνθήκες. Αποτελεί εύστοχη επιλογή για νέους αναβάτες που κάνουν την είσοδό τους στον κόσμο της μοτοσυκλέτας αλλά και την εκτός δρόμου οδήγηση.